• Vastelastenbond
  • Energie
  • Switch Service
  • Internet-TV-Bellen
  • Isolatie
  • Zonnepanelen
  • Zorgverzekering
  • Ik zoek informatie over:

      Algemeen

    • Hoe werkt de Switch Service?
    • Waarom is de Switch Service ontwikkeld?
    • Ik heb een brief ontvangen van mijn huidige leverancier dat mijn tarieven wijzigen, maar ik ben toch al overgestapt?
    • Heeft een slimme meter invloed op het Switch Service aanbod?
    • Wat bedragen de kosten om via de Switch Service over te stappen?
    • Moet ik zelf contact onderhouden met de leverancier?
    • Dienstverlening Switch Service

    • Wissel ik met de Switch Service elk jaar van energieleverancier?
    • Krijg ik altijd vooraf een voorstel toegestuurd?
    • Het voorschotbedrag van de nieuwe leverancier wijkt af, hoe kan dat?
    • Moet ik zelf een energieleverancier kiezen, of doet de Switch Service dit voor mij?
    • Wat moet ik doen als de Switch Service mij aanmeldt bij een leverancier waar ik geen klant van wil worden?
    • Moet ik de kosten voor de Switch Service elk jaar betalen?
    • Waarom vraagt de Switch Service kosten voor deze dienst?
    • Wat moet ik doen als ik via de Switch Service een contract heb, maar een aanbieding van een andere leverancier ontvang?
    • Ik heb zonnepanelen, houden jullie hier rekening mee?
    • Opzeggen

    • Ik wil mij afmelden voor deze service, kan dat?
    • Mijn verbruik of gezinssituatie is veranderd, moet ik dat doorgeven?