Wat zeggen onze leden over ons? Op deze pagina kunt u alle ervaringen en opmerkingen van onze leden lezen. Alle feedback is welkom en we zijn erg trots op onze vereniging en wat we voor onze leden kunnen betekenen.
We stellen het zeer op prijs wanneer u ons vertelt wat u van ons vindt en bovenal: wat u heeft kunnen besparen!
George Tiemstra
Zwaag
05-02-2023 18:55:00
Ook al was het een goede deal een vast contract. Ik raad stevig aan personeel op te leiden en afspraken na te komen om mijn energie contract tot stand te laten komen. Heb ik meer dan 20 keer moeten bellen daarnaast werd de telefoon bijna nooit opgenomen. Uit eindelijk alles zelf geregeld met de energie maatschapij.
Grinsven
Heeswijk-Dinther
05-02-2023 18:35:36
zou alleen graag mijn maand tarief omhoog zetten maar ik kan nergens een mailadres of tel nummer vinden
Vugts
Oisterwijk
05-02-2023 18:35:25
Nou mijn contract energie verliep 31-12-22 en 2 dagen van tevoren heb ik zelf jullie gemaild van hoe dat het zat ? Toen hebben jullie pas gereageerd en daarom zat ik nog een maand januari nog vast aan mijn oude contract, dus nog niet helemaal tevreden?
Ger
Echt
05-02-2023 18:04:56
In de tijd dat er nog geen duidelijkheid was en er geen prijsplafond voor energie had vastenlastenbond een eenjarig contract geregeld voor klanten bij Gewoon Energie. Dit was een uniek aanbod en ik was verheugd dat ik na het aflopende variabele contract bij Vattenfall voor zekerheid kon kiezen, een jaar lang rust. Onze kinderen die zelfstandig wonen heb ik hierop geattendeerd en zij hebben ook direct van dit aanbod gebruik gemaakt. Ik wil dan ook in de toekomst een nieuw jaarcontract afsluiten. Zodoende kan ik na afloop van de contractperiode in alle rust afwachten welk aanbod Vatelastenbond mij volgend jaar kan aanbieden.
Vallen
Meijel
05-02-2023 17:45:07
Sommige energiebedrijven doen moeilijk. Vragen gelijk 2 termijnen. Contracten moeten beter opgezegd worden door Vastelastenbond. Had problemen met Budget Energie,wilden mij niet laten gaan. Ze willen allemaal alleen maar je geld,maar ik kan pas de 10e betalen als mijn bijstand komt. Dat begrijpen ze vaak niet,of willen ze niet begrijpen. Maar het is niet anders. Hoop niet dat ik eens afgesloten wordt. Moet zelf regelmatig nog dingen regelen. Gewoon Energie zat aan mijn maandpremie,kon die zelf niet meer hoger zetten maar opgelost door te bellen. Had geen geld voor 2 maandpremies,word nu verrekent. IK mis een dierenverzekering,en begrafenisverzekering. Bundel te duur voor alleen energie en verzekering. 40-, per jaar stevige prijs. 30,- was goed voor vaste klanten.