Beoordelingen
Klantervaringen

Beoordelingen - Klantervaringen

Wat zeggen onze leden over ons? Op deze pagina kunt u alle ervaringen en opmerkingen van onze leden lezen. Alle feedback is welkom en we zijn erg trots op onze vereniging en wat we voor onze leden kunnen betekenen.

We stellen het zeer op prijs wanneer u ons vertelt wat u van ons vindt en bovenal: wat u heeft kunnen besparen!

7

Roos

Zoetermeer 

05-02-2023 15:34:59

Wij hebben al een aantal jaren een contract en toch blijven we constant op ons andere e-mailadres wcmderoos@gmail.com, benaderd worden om een contract af te sluiten. We hebben hier al zeker 3 x over gebeld en het zou aangepast worden, maar tot op heden niet gebeurd. Vervelend.

6

Dongen

Alphen aan den Rijn 

05-02-2023 15:33:41

Je kunt eenvoudig gewoonweg niet na 1x gebruik gemaakt te hebben van deze service een goede beoordeling geven. Dat kan pas na een paar jaar als blijkt dat ze ook de juiste keus hebben gemaakt. Handig is wel dat ze je e.e.a. uit hand nemen om een goede en mogelijk goedkopere leverancier aanbieden. Deze vraag verwachten wij over 2-3 jaar nogmaals.

2

Jansen

Amsterdam  

05-02-2023 15:26:11

Slechte club! Boeven die je contracten aansmeren en niet bereikbaar zijn

9

Baekel

Driehuis NH 

02-02-2023 16:03:54

Prima geregeld zonder dat ik allerlei dingen moest doen.

1

Annelies

Oosterhout 

01-02-2023 19:06:22

Ik heb onbedoeld de Vastelastenbond machtiging gegeven om voor mij een voordelig energiecontract te regelen. u beloofde zelfs dat ik per € 376,00 per jaar voordeliger uit zou zijn. U e-mails zijn in mijn spam box’s terecht gekomen en pas toen ik een e-mail van mijn vorige energieleverancier kreeg, realiseerde ik me wat er aan de hand was. Ik heb meteen de VasteLastenbond gebeld. Ik kreeg te horen dat ik toestemming had gegeven. en dat ik zelf verantwoordelijk was om mijn e-mails te controleren. Ik heb alles op uw website nagekeken. Ik heb opdracht gegeven om een voordeleligere energieleverancier te zoeken en niet naar een energieleverancier die veel duurder is. U heeft dus de opdracht niet goed uitgevoerd. Ik ben per maand ten minste € 400,00 duurder uit. U wil mij ook niet financieel tegemoetkomen in het geleden financiële tegenslag. Ik vind het heel opmerkelijk dat u iedereen overzet naar Gewoon Energie, waar heel veel klachten over zijn.

Hulp bij vragen of problemen

Als er onverhoopt onduidelijkheden of problemen optreden dan is de Vastelastenbond uw eerste aanspreekpunt. Wij nemen namens u contact op met uw leverancier. Elk van onze samenwerkingspartners heeft bekwame accountmanagers die de Vastelastenbond ondersteunen en waarmee korte lijntjes worden onderhouden. Deze constructie werkt: wij bieden u een 100% oplossings garantie bij elke vraag of probleem.
Nog vragen? Bel ons: 040 - 7 200 200 op werkdagen tot 17:00