Dirk Jan Wolfert

“Wij helpen je graag met je vaste lasten”

Het goed regelen van je vaste lasten levert geld én gemoedsrust op. Toch controleren weinig mensen jaarlijks alle contracten en polissen. Het is moeilijk en het ontbreekt je vaak aan tijd en motivatie. Dat is zonde!

Dirk-Jan Wolfert | Algemeen directeur Vastelastenbond

Lees meer over ons

Bespaar op al je
vaste lasten

Bespaar € 200,- op je Energierekening

Met de Vastelastenbond bespaar je op alle vaste lasten 

Gemiddelde besparing op al je vaste lasten

€1.000,- p.j

Meer informatie

De beste 3-in-1 aanbieders van 2013 volgens de consument

Donderdag 27 februari 2014 16:32Margot Boesveld

 

In de laatste maanden van 2013 waren bestaande klanten het meest tevreden over de diensten van 3-in-1 aanbieders XS4all en Zeelandnet. Hoewel er bij elke provider storingen waren in zowel internet als TV ontvangst is de gedeelde 1e plaats aan deze providers toegekend. Over het algemeen wordt er wel gesproken over een afname van service en oplossingsgerichtheid van de klantenservice. De tevredenheid over de klantenservice is gedaald met 0,5 cijfer. Tele2 staat bekend als de aanbieder met het meest storingsvrije internet aanbod. Bekijk hier welke provider bij uw wensen past!

wat is de beste internet provider
Bron: Consumentenbond.nl/providermonitor

Wilt u overstappen van provider?
Kijk hier welke providers er beschikbaar zijn op uw postcode. U kunt uiteraard ook contact opnemen met de Vastelastenbond voor een persoonlijk advies. Bel 040-7200200, of mail via ons contactformulier!

Deel dit artikel
Team Vastelastenbond

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrieven. Zo ben je altijd op de hoogte van wat er gebeurt in de vaste lasten wereld. En we geven de beste tips om zelf te besparen op jouw vaste lasten.

Reacties

Vereniging de Vastelastenbond

Het onderzoek dat we op onze website is weergeven gaat over aanbieders van Triple Play (het 3-in-1 pakket).

Het onderzoek waar u naar refereert heeft betrekking op Dual play, waar inderdaad Solcon in opgenomen is. Solcon ontvangt voor het oplossen van storingen het hoogste cijfer
.

Vrijdag 28 februari 2014 13:33

C.H.J.Beks

Geachte redactie,
Ik weet niet wie dit onderzoek gedaan heeft,maar mijn ervaringen met UPC staan nagenoeg haaks op de resultaten.
Sinds jaar en dag ben ik tot volle tevredenheid klant van UPC.Mijn pakket
bestaat uit internet 120 mB Horizon digitaal TV en bellen onbeperkt naar vaste en mobiele nummers Nederland.Dit pakket kost 69 euro per maand.Als er zich een calamiteit voordoet word ik telefonisch of per mail altijd vakkundig
en uiterst vriendelijk geholpen.Horizon
heeft in de aanloop wat problemen gegeven die inmiddels zijn opgelost op de beschreven manier.Ik ben een trouwe
maar kritische klant van UPC en dat wil ik graag zo houden.Mvrgroet, goede zaken

drs.C.H.J.Beks Voormalig bedrijfsadviseur MKB

Vrijdag 28 februari 2014 13:17

Marijn Burkunk

Ik mis Solcon in dit rijtje terwijl ze wel in de beoordeling van de consumentenbond bovenaan staan. Hoe komt dit?

Vrijdag 28 februari 2014 10:38

Plaats een reactie

Lees meer over