Dirk Jan Wolfert

“Wij helpen je graag met je vaste lasten”

Het goed regelen van je vaste lasten levert geld én gemoedsrust op. Toch controleren weinig mensen jaarlijks alle contracten en polissen. Het is moeilijk en het ontbreekt je vaak aan tijd en motivatie. Dat is zonde!

Dirk-Jan Wolfert | Algemeen directeur Vastelastenbond

Lees meer over ons

Bespaar op al je
vaste lasten

Bespaar € 200,- op je Energierekening

Met de Vastelastenbond bespaar je op alle vaste lasten 

Gemiddelde besparing op al je vaste lasten

€1.000,- p.j

Meer informatie

Wanadoo-klanten bellen straks niet meer gratis

Donderdag 12 januari 2006 16:52Margot Boesveld

 

ADSL-klanten van Wanadoo gaan vanaf eind februari aanstaande een starttarief betalen voor telefonie binnen Nederland. Tot nu toe was bellen binnen ons land voor klanten van de provider gratis.

Per telefoontje betalen de klanten vier cent. Daarentegen mag het telefoongesprek dan wel van onbeperkte duur zijn. Wanadoo is de eerste die de tarieven van het bellen niet verlaagt, maar juist verhoogd. Dit is opvallend omdat telefonie dankzij de VoIP-technologie (bellen via internet) veel goedkoper of zelfs gratis aangeboden kan worden. Blijkbaar is de verkoop van alleen abonnementen onvoldoende om de kosten te dekken. Of andere providers Wanadoo zullen volgen is niet duidelijk. De exacte datum voor de invoering is nog niet bekend. Maar Wanadoo zegt de klant uiterlijk vier weken voor de startdatum op de hoogte te brengen van de stand van zaken. Op de site van Wanadoo staat nu nog dat de tariefwijziging vanaf februari zal plaatsvinden, maar na vaststellen van de exacte datum zal de site geüpdatet worden.

Deel dit artikel
Team Vastelastenbond

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrieven. Zo ben je altijd op de hoogte van wat er gebeurt in de vaste lasten wereld. En we geven de beste tips om zelf te besparen op jouw vaste lasten.

Reacties

H.Thoonsen

Wat een schandalige zet van Wanadoo!! mag dit zomaar en kan ik zodoende onder mijn contract uit????

Zaterdag 28 januari 2006 19:57

winny

Mag wanadoo dit zo maar doen? Ik ben het er absoluut niet mee eens. Ik ben een ander contract met hen aangegaan.

Maandag 23 januari 2006 18:56

winny

Mag wanadoo dit zo maar doen? Ik ben het er absoluut niet mee eens. Ik ben een ander contract met hen aangegaan.

Maandag 23 januari 2006 18:56

monica

Ook ik heb sinds 3 maanden wanadoo de eerste twee maanden werkte het helemaal niet hoge telefoonkosten voor het bellen naar helpdesk maar wel iedere maand incaseren hoor is het zo dat als de tarieven omhoog gaan dat je kunt opzeggen of is er een andere mogelijkheid .
de verbinding werkt nu wel maar mensen die mij bellen zeggen dat er een ruis in de lijn zit en slecht te verstaan ben

Zaterdag 21 januari 2006 09:13

Plaats een reactie

Lees meer over