Dirk Jan Wolfert

“Wij helpen je graag met je vaste lasten”

Het goed regelen van je vaste lasten levert geld én gemoedsrust op. Toch controleren weinig mensen jaarlijks alle contracten en polissen. Het is moeilijk en het ontbreekt je vaak aan tijd en motivatie. Dat is zonde!

Dirk-Jan Wolfert | Algemeen directeur Vastelastenbond

Lees meer over ons

Bespaar op al je
vaste lasten

Bespaar € 200,- op je Energierekening

Met de Vastelastenbond bespaar je op alle vaste lasten 

Gemiddelde besparing op al je vaste lasten

€1.000,- p.j

Meer informatie

Consumentenbond ontvangt honderden klachten over Versatel

Woensdag 17 augustus 2005 11:34Margot Boesveld

 

Ongeveer driehonderd klanten van Versatel hebben zich de afgelopen dagen gemeld bij de Consumentenbond met hun klacht. De klachten gaan onder meer over de internetverbinding en over de bereikbaarheid van de telefonische hulpdienst.

Vorige week woensdag opende de Consumentenbond een meldpunt waar mensen hun ervaringen met Versatel kwijt kunnen. Dat bedrijf biedt een nieuwe dienst aan met een combinatie van zeer snel internet en rechtstreekse uitzendingen van voetbal uit de Eredivisie. Vrijdag werd de eerste wedstrijd van het seizoen, tussen AZ en Sparta, uitgezonden. Een woordvoerster van Versatel benadrukt dat de registratie van de eerste competitieronde uitstekend is gegaan. Verder is het zo dat klanten pas gaan betalen als hun verbinding goed functioneert. "Als er problemen zijn, proberen we die per individueel geval te regelen".

De Consumentenbond heeft het Versatel-meldpunt opgezet na signalen dat er zaken niet in orde zouden zijn met het product. Het meldpunt blijft nog zeker een maand bestaan. Daarna bekijkt de bond of een gesprek met Versatel nodig is.

Deel dit artikel
Team Vastelastenbond

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrieven. Zo ben je altijd op de hoogte van wat er gebeurt in de vaste lasten wereld. En we geven de beste tips om zelf te besparen op jouw vaste lasten.

Reacties

Richard van Ravenstein

Het is nog steeds zeer bedroevend gesteld met dit bedrijf. wat een slechte service. We zijn verhuisd en hadden alles op tijd aangegeven, maar helaas, na een maand nog steeds niets, geen internet geen telefoon. Ondanks vele pogingen van ons steeds dezelfde reacties van Versatel die nergens toe leiden.

Eén advies; GEEN VERSATEL

Maandag 16 juli 2007 11:12

Raymond V

Ik heb op 03 December 2005 mijn abonnement dat op 11 januari 2006 afliep schriftelijk opgezegd, Versatel houd mij een maand lang aan het lijntje en na meerdere emails en telefoontjes te hebben gepleegd over de status berichten zei mij pas een week na deze datum dat de opzegbrief nooit aangekomen is en dat het abonnement stilzwijgend met een jaar word verlengd.

Donderdag 23 februari 2006 01:29

Jan van Pelt

Sinds deze week, vanaf 18 januari last van uitvallende telefoon. Eergisteren, 20 jan. 2006 deed ook internet en tv het niet. CallCenter gebeld, raadden aan te resetten etc. Hielp allemaal niet. Nog een keer gebeld, ze zouden er een technische klacht van maken en ik zou mobiel gebeld worden. Tot op heden niets gehoord. Ik keek na het laatste mobiele telefoongesprek even naar de kosten, het gesprek kostte me 8 euro, met het eerdere mobiele gesprek minstens 18 euro weg. Weg voordeel tov KPN voor deze maand. Vergoeding gevraagd, maar dat kreeg ik niet, staat in de leveringsvoorwaarden waarvan iedereen hoopt dat die er nooit gebruik van hoeft te maken. Dus: bel nooit mobiel naar Versatel!!!
Vandaag 22 jan. doet alleen de telefoon het niet. De vorige 26 jaar bij KPN nooit last van telefoon uitval gehad. Hoop dat dit wel snel verbeterd.
Bovendien geven ze ook niet aan wat de oorzaak van het probleem kan zijn. Nee communicatie is zo lekker handig!

Zondag 22 januari 2006 10:05

GJ Steennis

ben al vanaf oktober bezig om een storing in het tv signaal weg te krijgen, telefonie en internet werkt best, maar tv niet.

Elke keer krijg je te horen dat ze ermee bezig zijn. lekker. vanaf de dag van aansluiting nog geen wedstrijd kunnen kijken. Als ik iets lever wat niet werkt haal ik het op en vervang ik het. Blijkbaar zijn ze bij deze prutsfirma nog niet zover

Donderdag 29 december 2005 10:49

michael

de telefoon is echt kloten van versatel heeft al die tijd nog niet goed gewerkt ze zijn er elke keer wel mee bezig maar het word niet wat het internetten en de tv doen het wel goed we hebben nu vanaf oktober versatel maar de telefoon heeft het nog niet goed gedaan als het zo door gaat doe ik hem ook weg ene voor dat jaarcontract dat geld volgens mij alleen als het product wat ze leveren goed werkt iet wat niet goed werkt ga ik niet voor betalen

Maandag 26 december 2005 11:58

henry en brigitte

ook wij dachten leuk goedkoper bellen maar helaas tegendeel is waar na een maand niet bereikbaar te zijn geweest hebben we nu 1 dag telefoon gehad en natuurlijk doet ie het nu niet meer heeft een zo'n schaap van versatel ons ook nog een nummer gegeven dat we moesten bellen bleek van kpn te zijn maar ja die doen hier natuurlijk niks aan maar wel een rekening van 55 euro natuurlijk doorgestuurd naar versatel aagetekend 2 weken geleden maar nog steeds niks gehoord. ben het helemaal beu ze mogen hun rotzooi komen ophalen maar ja u zit er nog wel een jaar aan vast hoor je dan oh dan kun je ze toch wat.

Donderdag 08 december 2005 18:05

Theo van der Wegen

ben het hartstikke zat met dat versatel. wat een ongeorganiseerd zooitje. wie doet er iets aan?
kan me relaas hier niet eens in kwijt. het meest frustrende vind ik dat je elk keer naar een andere afdeling wordt gewezen, je krijgt niet eens netjes bericht. alleen een lullig e-mailtje. Ik wou dat ik ergens terecht kon waar ik werkelijk geholpen werd??

Dinsdag 06 december 2005 17:43

A.Spee

Mijn telefoon doet het soms niet,ook het modum en zo moet ik soms resette,maar dat is niet zo erg,de telefoon heb ik nodig,moet ik toch betalen?

Zaterdag 26 november 2005 20:34

paul enn greet hendriks franssen

Ook wij zijn in de aanbieding van het totaal-pakket van Versatel getrapt.
2 weken geen internet, nu maar op 1 van de 3 laptops en al bijna 2 weken geen telefoon
Als je de klantenservice belt is er een wachttijd van 50 min. minimaal en dan wordt je ook nog eens van het kastje naar de muur gestuurd.
Wat een vreselijk bedrijf, ik ga morgen bellen dat ze alles op kunnen halen.

Dinsdag 22 november 2005 23:53

Rne Aarts

Versatel reclameerd met lekker snel films ed.downloaden met een 4 of 20 mb aansluiting.Heb sinds ruim een week de 20mb aansluiting,mar iets van de nieuwsserver downloaden kan je wel vergeten.Zeggen bij versatel,dat die daar niet voor bedoeld is.Moet je payserver nemen.Mogen ze wel eens in de advertentie vermelden.Wordt er mooi mee misleid.De telefoon is ook een drama.

Donderdag 17 november 2005 13:50

Plaats een reactie

Lees meer over