Dirk Jan Wolfert

“Wij helpen je graag met je vaste lasten”

Het goed regelen van je vaste lasten levert geld én gemoedsrust op. Toch controleren weinig mensen jaarlijks alle contracten en polissen. Het is moeilijk en het ontbreekt je vaak aan tijd en motivatie. Dat is zonde!

Dirk-Jan Wolfert | Algemeen directeur Vastelastenbond

Lees meer over ons

Bespaar op al je
vaste lasten

Bespaar € 200,- op je Energierekening

Met de Vastelastenbond bespaar je op alle vaste lasten 

Gemiddelde besparing op al je vaste lasten

€1.000,- p.j

Meer informatie

Consumentenbond richt meldpunt op voor Versatel-klachten

Dinsdag 09 augustus 2005 09:00Margot Boesveld

 

Terwijl over een week de voetbalcompetitie begint, stapelen de klachten over adsl van Versatel zich op. Ook de Consumentenbond mengt zich in de strijd. Deze week bleek dat bijna 20.000 personen hebben gereageerd op de aanbieding van Versatel waarbij klanten behalve alle Eredivisie-voetbalwedstrijden ook een internetverbinding van 20 Mbps krijgen.

Versatel krijgt nogal wat klachten. Lange wachttijden voor de helpdesk, niet afgemaakte installaties en trage uitrol zijn daarbij de grootste struikelblokken. Een ander voorbeeld van de problemen is een klant, die al een maand offline is nadat in zijn buurt een upgrade naar ADSL2+ zou zijn gedaan.

De Consumentenbond leest steeds vaker in forums over problemen met Versatel-aansluitingen. Toch zegt de bond niet vaak door leden te worden gebeld. Om helder te krijgen wat de problemen zijn, wil de organisatie volgende week een meldpunt inrichten. Lees artikel en reacties.

Al eerder meldde we dat het Versatel niet zou lukken om alle nieuwe klanten voor de eerste voetbalwedstrijd aan te sluiten. Op veel forums zijn de klachten te lezen. Het is nog goed te weten dat slechts 20.000 mensen zich hebben aangemeld. De meeste mensen hadden waarschijnlijk al een vermoeden en keken vervolgens de kat uit de boom. Vaak zie je dat bedrijven bij het introduceren van nieuwe diensten grote beloftes maken om klanten binnen te krijgen. Als mensen eenmaal klant zijn en aan een jaarcontract vastzitten, worden de problemen pas opgelost. Ik hoop dat de Consumentenbond ervoor kan zorgen dat de problemen bij Versatel snel en adequaat worden opgelost.

Deel dit artikel
Team Vastelastenbond

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrieven. Zo ben je altijd op de hoogte van wat er gebeurt in de vaste lasten wereld. En we geven de beste tips om zelf te besparen op jouw vaste lasten.

Reacties

Ruerd Swierstra

Al sinds 9 februari 2006 is de lijn dood: geen internet en geen telefonie. Het tv kijken ging zowiezo al niet want we wonen te ver van het verdeelstation af. Twee monteurs, zowel bij de installatie als bij de chedck-up, hebben dit geconstateerd. Het advies van de klantenservice is "resetten" alsof we daardoor dichter bij het station komen te wonen.
Sinds de 9e is de lijn dood en bellen en mailen we (via de buren) vrijwel elke dag met de klantenservice. Daar blijven ze vriendelik ook al ga ik na een dag of 9 mijn fatsoen verleizen. Er zal terug gebeld worden en ik krijg dan een mailtje met de mededeling dat mijn probleem niet duidelijk is. Geen telefoon en geen internet, hoe moeilijk kan dat zijn.
Op al mkijn geklaag en gevraag komt geen ander antwoord dan daat ik bericht krijg. Eenmaal heeft er een monteur gebeld: naar de telefoon die het niet doet!!)
Wij weten niet meer hoe we door de muur van het Call-center moeten breken en iemand aan de lijn kunnen krijgen die zijn verantwoordelijkheid neemt en het probleem van niet aangesloten zijn kan oplossen. Het afsprakenbureau van het installatiebedrijf kan ook niet anders dan beloven dat er gebeld gaat worden.
En of het probleem opgelost gaat worden?
Wordt hopelijk niet vervolgd
Ruerd

Maandag 20 februari 2006 06:15

Plaats een reactie

Lees meer over