“Wij helpen je graag met je vaste lasten”

Het goed regelen van je vaste lasten levert geld én gemoedsrust op. Toch controleren weinig mensen jaarlijks alle contracten en polissen. Het is moeilijk en het ontbreekt je vaak aan tijd en motivatie. Dat is zonde!

Dirk-Jan Wolfert | oprichter van de Vastelastenbond

Lees meer over ons

Gedupeerden Ziggo krijgen geen vergoeding

Maandag 10 augustus 2015 13:39Margot Boesveld

 

De klanten van Ziggo die vorige week last hadden van een storing, krijgen geen financiële vergoeding. Het bedrijf vindt dat in deze situatie niet nodig, zei een woordvoerder woensdag.

Door een zogenoemde DDoS-aanval hadden veel abonnees van Ziggo vorige week dinsdag geen of nauwelijks internet. Een dag later was de internetprovider opnieuw slachtoffer van hackers. Van de 3,2 miljoen internetklanten van Ziggo had toen 60 procent last van de DDoS-aanval. De storing deed zich ook toen weer voor in het 'oude' Ziggogebied, voor de fusie met UPC.

Chantage

'Het was een bijzondere situatie. We werden digitaal aangevallen en kregen via video's eisen. Er was dus sprake van chantage', aldus een woordvoerder. 'We begrijpen dat de impact voor klanten groot is geweest. Maar een financiële vergoeding op basis van chantagepraktijken vinden we niet op z'n plaats.'

Ziggo heeft aangifte gedaan. Het onderzoek van justitie loopt nog. Ziggo kreeg volgens de woordvoerder 'relatief weinig claims' van klanten die last hadden van de storing.
 

 

 

Deel dit artikel

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrieven. Zo ben je altijd op de hoogte van wat er gebeurd in de vaste lasten wereld. En we geven de beste tips om zelf te besparen op jouw vaste lasten.

Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst. Jij kan de eerste zijn!

Plaats een reactie

Lees meer over

Ziggo verliest klanten na fusie

Dinsdag 30 juli 2019

De klant de dupe geworden van de fusie tussen Ziggo en UPC, in april van dit jaar. Sinds de fusie is de prijs omhoog gegaan (met 5 procent), maar daar hebben de klanten maar weinig voor teruggekregen....

Lees meer

Ruim kwart Tele 2 klanten wil binnen 1 jaar overstappen

Dinsdag 30 juli 2019

Tele2-klanten met een mobiel abonnement bij deze operator geven het vaakst aan dat ze binnen een jaar willen overstappen naar een andere mobiele aanbieder. Dat blijkt uit onderzoek van Telecompaper on...

Lees meer

Beste netwerk van Nederland: Vodafone

Dinsdag 30 juli 2019

Het netwerk van Vodafone is uitgeroepen tot het beste van Nederland. KPN en Tele2 komen op een tweede en derde plaats.  In het gepubliceerde Mobile Benchmark NL rapport vergelijkt onderzoeksbure...

Lees meer

Klachten NLE over dubbele incasso voorschotbedrag

Dinsdag 30 juli 2019

De Consumentenbond heeft in korte tijd honderden klachten gekregen van klanten van de Nederlandse Energiemaatschappij (NLE). De klanten zijn boos, omdat de uiterste datum om de maandrekening te b...

Lees meer
Cookies?

Of je cookies lust?

Wij gebruiken cookies op onze website om jouw de beste ervaring op onze website te geven.

Privacy en cookiebeleid

Accepteer verse cookies