Cookies?

Wij gebruiken cookies.

Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruikt de Vastelastenbond cookies. We zetten functionele en analytische cookies in om onze website goed te laten werken.

Privacy en cookiebeleid

Accepteer alle cookies

“Wij helpen je graag met je vaste lasten”

Het goed regelen van je vaste lasten levert geld én gemoedsrust op. Toch controleren weinig mensen jaarlijks alle contracten en polissen. Het is moeilijk en het ontbreekt je vaak aan tijd en motivatie. Dat is zonde!

Dirk-Jan Wolfert | oprichter van de Vastelastenbond

Lees meer over ons

Bespaar op al je
vaste lasten

Bespaar € 200,- op je Energierekening

Met de Vastelastenbond bespaar je op alle vaste lasten 

Gemiddelde besparing op al je vaste lasten

€1.000,- p.j

Meer informatie

Greenchoice ‘meest klantgerichte energieleverancier’: CCDNA Award 2012

Woensdag 23 mei 2012 14:30Margot Boesveld

 

Fernanda de Bruijn, directeur operations, en Jurjen Algra, marketing manager, van Greenchoice namen op 10 mei 2012 de Customer Centric DNA-Award voor ‘meest klantgerichte’ energieleverancier in ontvangst. De award wordt sinds 2011 uitgereikt aan bedrijven die er het best in slagen de klant centraal te zetten in hun klantcontact, ofwel ‘customer centricity’.

De Customer Centric DNA Awards zijn een initiatief van Bearingpoint en TNS NIPO. Winnaars in de andere categorieën zijn onder meer Ikea, H&M en Amazon. Meer dan 10.000 consumenten beoordeelden bedrijven in acht categorieën op aspecten als medewerkersperformance, consistentie in dienstverlening, webcare, mond-tot-mond aanbevelingen en vertrouwen.

Greenchoice vindt het ook bij het winnen van deze award weer vooral van belang dat het de waardering van daadwerkelijke klanten weerspiegelt. Greenchoice geeft het klantencontact al jarenlang op een bijzondere manier vorm: ‘Klanten bellen bij ons naar een gewone telefoonlijn die ook gewoon wordt opgenomen, zonder keuzemenu of bandje. Iedereen, ongeacht de functie, werkt minstens een uur per week op de klantenservice. Medewerkers hebben alle vrijheid, en dus ook de rechten en de middelen, om de vraag van de klant meteen zelf op te lossen. Iedere medewerker draagt elk jaar een praktisch verbetervoorstel aan op het gebied van dienstverlening. Ook willen wij onze klanten puur op basis van service en producten aan ons binden: bij ons geen boetes als mensen toch hun contract willen beëindigen’, licht Fernanda de Bruijn toe.  

Deel dit artikel

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrieven. Zo ben je altijd op de hoogte van wat er gebeurt in de vaste lasten wereld. En we geven de beste tips om zelf te besparen op jouw vaste lasten.

Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst. Jij kan de eerste zijn!

Plaats een reactie

Lees meer over

Nederlanders kunnen miljarden op verzekeringen besparen

Dinsdag 05 juni 2012 10:03

AMSTERDAM - Nederlanders geven samen een bedrag van 50 miljard euro per jaar uit aan schadeverzekeringen. Daarmee zijn ze samen met de Zwitsers veruit koploper in Europa, zo stelden twee onderzoeke...

Lees meer

Energierekening onbetaalbaar voor lage inkomens

Maandag 25 juni 2012 14:10

Stroom en gas gaan nog aanzienlijk duurder worden. Dat stelt topman Peter Terium van de energiegigant RWE in een interview met het AD vandaag. 'In Duitsland is nu al discussie over de vraag in ...

Lees meer

Run op goedkope energie

Woensdag 04 juli 2012 11:18

Huishoudens stappen massaal over op goedkopere leveranciers van gas en elektriciteit. De snel stijgende energieprijzen drukken consumenten met de neus op de feiten. Vergelijkingssites op internet w...

Lees meer

Annuleringsverzekering bij vliegticket moet keuze zijn

Vrijdag 20 juli 2012 10:28

LUXEMBURG - Bij een boeking van een vlucht op internet moet een consument een annuleringsverzekering bewust kunnen kiezen. De verzekering mag niet automatisch in de totale prijs voor de boeking wor...

Lees meer