Het gesprek met Oxxio
Maandag 05 december 2005 15:16:55

Naar aanleiding van ons persbericht zijn we uitgenodigd om eens bij Oxxio te komen praten. We hebben een gesprek gehad met commercieel directeur Joop Heijenrath en marketingmanager Age Siebbeles. Een aantal zaken die tijdens het gesprek besproken zijn:

1. De problemen bij Oxxio2. De verkoopmethodes 3. Forums4. Het Contract Controle Protocol 5. Concreet

Er werd niet ontkend dat Oxxio met grote problemen kampte. Ons werd verteld dat Oxxio zo laag scoort in de onderzoeken omdat ze maarliefst 500.000 klanten hebben. Echter de uitslagen van onderzoeken zijn altijd in procenten. Dus een groter bedrijf mag ook meer fouten maken om qua percentage gelijk te blijven. Dhr. Heijenrath heeft ook gezegd dat zij qua service nooit boven het gemiddeld uit zullen komen, omdat ze zich voornamelijk op de prijs richten. Gelukkig werd ons beloofd dat nu de problemen opgelost gaan worden. We zijn zeer benieuwd en houden de uitslagen van onderzoeken in de gaten. Deur aan deur verkoop is een effectieve manier voor bedrijven om klanten te werven. Als deur aan deur verkoop goed gebeurd is er helemaal niets mis mee. Maar wat is het probleem met deur aan deur verkoop? Dat is allereerst dat de verkopers op provisie basis werken. Ze krijgen betaald per contract en willen dus zoveel mogelijk contracten scoren. Daarnaast kennen waarschijnlijk weinig mensen het frustrerende gevoel van een verkoper die 6 uur heeft gewerkt, 50 verkoopgesprekken heeft gevoerd en nog niets heeft verkocht. Het wordt dan gemakkelijker om bepaalde zaken niet te vertellen of zaken te verdraaien. Oxxio scoorde in het verleden ontzettend slecht en heeft de agressieve verkooptechniek onder de loep genomen. Ze hebben een programma opgesteld waarbij duidelijk en eerlijk het verhaal wordt verteld. Ook over deze toezegging tot verbetering zijn we benieuwd. Forums op Internet staan vol met slechte reacties over Oxxio. Vaak zijn het mensen die een probleem hebben met Oxxio en met hun handen in het haar zitten omdat ze niet weten wat ze moeten doen. Volgens dhr. Heijenrath staan forums op internet vol met nepreacties. Veel van de berichten op forums zijn er volgens hem opgezet door andere leveranciers. Dat is natuurlijk onzin en daarmee geven ze eigenlijk aan dat ze de problemen niet serieus nemen. Bijna alle leveranciers zijn aangesloten bij het zogenaamde ‘Contract Controle Protocol’. Dit systeem zorgt ervoor dat leveranciers inzage hebben in einddata van contracten van elkaar. Als een overeenkomst op 12 januari afloopt en er wordt gekozen voor een nieuwe leverancier dan weet deze leverancier dat de overeenkomst op 13 januari moet ingaan. Hierdoor wordt voorkomen dat mensen een boete krijgen. Oxxio werkt hier niet aan mee. Hierdoor krijgen mensen die binnen de contracttermijn overstappen altijd een boete. De reden dat Oxxio hier niet aan meewerkt, is dat ze deze informatie niet met andere leveranciers willen delen. Ze vinden het concurrentievoordeel belangrijker dan de service richting klanten. Wat is er uit het gesprek gekomen? Wij willen geen oorlog met Oxxio. We hebben een contactpersoon gekregen waarmee we problemen van onze leden snel kunnen oplossen. Oxxio heeft verbetering beloofd met betrekking tot hun wervingsactiviteiten. Verder gaan ze de bestaande problemen van hun klanten oplossen. Daarnaast hebben ze gezegd dat ze willen meewerken om klachten van mensen op forums op te lossen. We hopen dat Oxxio zich aan deze afspraken houdt. Alle leveranciers zijn er bij gebaat dat problemen in de energiemarkt snel en adequaat worden opgelost. Dat zorgt ervoor dat mensen gaan overstappen en de concurrentie op gang komt.

Margot Boesveld
Vrolijk en een tikkeltje eigenwijs. Sinds 2013 werkzaam bij de Vastelastenbond als marketing coördinator. Expert op het gebied van alles wat er in de vaste lastenwereld gebeurt.
Wil jij altijd op de hoogte zijn van de blogs van de Vastelastenbond?
Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief.

Oxxio hater!!! reageerde op Dinsdag 04 september 2007 15:12:31

Oxxio is een regelrechte ramp, het is gewoon een commercieel monster wat helemaal niets om mensen geeft. Alleen geld is daar belangrijk. Zodra ze je bankrekeningnummer hebben blijven ze maar plunderen totdat je de machteging intrekt. En als je nog geld van ze terugkrijgt, vergeet het maar!

blom reageerde op Maandag 11 juni 2007 09:35:01

Ik heb al 2 jaar problemen met Oxxio terwijl ik geen klant ben.
Ik heb volgens Oxxio een openstaande rekening op een adres waar ik ten tijd van het energieverbruik niet woonde.
Nuon heeft contact met Oxxio gezocht om te bevestigen dat ik nooit van energieleverancier ben overgestapt. Ik krijg constant aanmaningen van intrum justitia. Iedere keer moet ik weer bellen om te vertellen dat ik geen klant bij oxxio ben steeds weer alle "bewijzen" opgestuurd, ook meerde malen naar Oxxio (oxxio ook vaak gebeld en gemaild, reactie ik ben een leugenaar en wel klant)
Intrum Justitia ziet iedere keer weer dat ik gelijk heb maar nu krijg ik een dreigement tot dagvaardiging omdat ik niet heb gereageerd.
Het kan dus allemaal bij Oxxio. Je bent geen klant heb nooit gegevens aan ze gegeven en ze vallen je lastig, schrijven zelf geld van mijn rekening af.

Bert Veltman reageerde op Woensdag 16 mei 2007 20:50:20

Ik kan maar 1 ding zeggen. Ik heb veel gezeik gehad met Oxxio. Er is zelf een jurist aan te pas geweest om wat schot in de zaak te krijgen. De marnier waarop ze te werk gaan is ronduit schofterig.

Na veel geouwehoer en dreigen met de zaak aan de geschillencommissie voor te leggen is mijn zaak intern overgedragen aan hun afdeling Special Attention Desk. Nou ik kan het iedereen aanraden!! Zijn naam is Jorrit Kroon en is bereikbaar op telnmr. 035 626 58 00. Dat scheelt weer!!!

Ik wens een ieder succes dus bellen naar Jorit Kroon 035 626 58 00

Henk reageerde op Woensdag 28 februari 2007 05:52:18

onzin oxxio scoort op alle punten ruime voldoende. zie scorecard DTE.

Hans reageerde op Maandag 05 februari 2007 14:17:30

Niet te filmen wat een schoften dat zijn bij Oxxio en wat ze de mensen besodemieteren.
Voor twee jaar geleden heb ik bij de Geschillencommissie Energie en Water een klacht ingediend inzake Oxxio, werd in mijn gelijk gesteld en kreeg een schadevergoeding.
De zaak is hiermee afgedaan zou je denken en ben ondertussen al weer bijna twee jaar bij de Nuon, maar die rothonden van Oxxio blijven me lastig vallen met rekeningen, die niet kloppen en wat ook nooit en te nimmer kan.
Je vraagt je werkelijk af hoe ze het voor elkaar krijgen en hoe ze het steeds weer verzinnen om op allerlei smerige manieren om maar aan één ding te komen en dat is geld, geld en nog eens geld, want daar gaat het Oxxio alleen maar om.
Tot mijn grote verbazing kreeg ik zelfs een aanmaning van Intrum Justitia inzake Oxxio.
Voor de derde keer moet ik weer de Geschillencommissie Energie en Water inschakelen inzake die Oxxio, want ze laten me gewoon niet met rust.
Oxxio liegt, bedriegt en gebruiken allerlei vieze, vuile, smerige en rotmanieren om klanten te krijgen, die vervolgens kaalgeplukt worden en waar je nooit meer vanaf komt.
Ik heb en maak het nog steeds mee en kan alleen maar telkens weer concluderen dat Oxxio een grote dievenbende is, wat uitgeroeid moet worden.
Het verbaast me keer op keer weer, dat die onvoorstelbare schoften van Oxxio gewoon maar door kunnen gaan met hun wanpraktijken en dat er niemand eens echt wat aan doet.
Oxxio moet met de grond gelijk gemaakt worden, dat is echt de enige oplossing.

R De Winkel reageerde op Vrijdag 04 augustus 2006 02:55:27

Ik heb op 24 juni jl. een eind afrekeninggekregen van m'n oude huis waar ik al ruim 2 jaar niet meer woon maar wel al die tijd stroom voor betaalde nu staat in die afrekening dat ik een X bedrag zou terug krijgen en dat het bedrag binnen 10 dagen op m'n rekening zou staan. Na verloop van deze termijn heb ik nog nul komma nul ontvangen en na bellen (a 15 cent per minuut) is het of de computer is stuk of het wordt doorgemaild voor de zoveelste X of ze hebben het te druk maar toen ik mijn termijn bedrag verhoogde was dit binnen 2 dagen geregeld.
OXXIO belooft een hoop doet een beetje!

anje reageerde op Woensdag 02 augustus 2006 16:42:42

ben zelf vorig jaar overgestapt op oxxio,en heb er tot nu toe nog helemaal geen problemen mee gehad. in de reacties van sommige van jullie eerder op dit forum staat dat ze het vreemd vinden dat men nog steeds geld betaald aan de oude leverancier voor het gebruik van het netwerk. maar dat is toch niet zo raar, aangezien dit naar mijn weten nog niet door de overheid is vrijgegeven, daardoor is het verplicht om dit aan (in mijn geval ) essent te betalen. ben al lang blij dat oxxio het mij voorschiet zodat ik niet zowel rekeningen van oxxio krijg als van essent. en vind dat ze het keurig op de jaarnota er op hebben gezet wat ik aan oxxio betaal, en wat zij voor mij aan essent hebben betaald.

ook ben ik er na berekenig achter gekomen dat ik bij oxxio al ruim 200 euro heb bespaard, dit doordat ik de tarieven heb vast laten zetten. vind dat zelf best makkelijk verdiend!

het enige nadeel is dat toen ik laatst mijn voorschot wat wou verlagen, ik moeilijk door de klantenservice heen kwam heb ruim 20 min in de wacht gestaan, maar aangeizen het een gratis nummer is vind ik dat opzich niet zo'n ramp.
en de volgende maand was het al gegeregeld.

al met al ben ik dus ruim tevreden met oxxio, en kan me voorstellen dat het niet altijd vlekkeloos verloopt maar volgens mij zijn dat dus meer de uitzonderingen en die zullen er bij essent ook ongetwijfeld zijn.

debby en johan neys reageerde op Zondag 23 juli 2006 19:52:54

tja met de meterstanden is ook niet alles pluis..

wij zijn dus overgestapd maar eigenlijk tegen onze wil in. tegen ons is gezecht dat wij wel bij nuon bleven maar dat oxxio het goedkoper kon leveren. met een omweg is dit zeker waar, we zitten nu bij oxxio maar nuon leverd het en daarbij moet je ook nog eens vastrecht kosten betalen aan nuon. zo'n 65 euro per maand tja dat zeggen ze er niet bij als je je handtekening zet onder aan het papiertje. we zitten dus per 17 juni 05 bij oxxio en we kregen in december 05 een jaar afrekening van 2236.63 euro terwijl we iedere maand de voorschot bedragen lieten incaseren. oxxio dacht zeker dat ze ook het bedrag van de jaar afrekening in een keer mochten incaseren we hebben direct bij de bank alles terug laten halen plus de te hoge voorschot bedragen van januari en februari 2006 want zonder ons er in te kennen hebben alleen al voor de maand januari voor gas 321euro gerekend en voor electra 116.51euro en dat zou de nieuwe tarieven zijn voor dit jaar. helaas voor oxxio zijn wij daar natuurlijk tegenin gegaan met alle gevolgen van dien. oxxio wou dus dat we een correctie formulier invulden,zo gezecht zo gedaan. maar voor het bedrag van de jaar afrekening moesten wij een betalings regeling treffen en dat wou ik niet omdat het bedrag niet klopte. ik wou dat ze eerst de zaken op orde kregen voordat ze verder een cent van ons kregen. een maand verder krijgen wij een rekening van een zogenaamde termijn regeling, heeft dat mokkel toch zonder onze toestemming een betalings regeling voor ons getroffen daar was ik natuurlijk niet blij mee dus wij bellen en in de wacht gezet, weer bellen en weer in de wacht gezet, even je woordje doen, weer in de wacht gezet, en zo maar door ik kan jullie (wie dit lezen) wel ver tellen dat van al die keren dat ik gebeld heb maar één keer aardig behandeld ben en dat was door een man(niet verkeerd opvatten) al die dames achter de telefoon mogen van mij dus wel een cursis mensen kennis volgen ze denken dat ze alles kunnen maken maar WIJ zijn wel klanten en WIJ betalen WEL hun loon.ook ben ik er achter gekomen dat hun gegevens van onze meterstanden niet klopten omdat dat geschatte standen waren en dat wij waarschijnlijk al dubbel betaald hebben aan nuon.we zijn nu op een punt beland(na zeven maanden getouwtrek en ruim 450euro lichter aan telefoon kosten) dat onze boekhoudster een brief gaat opstellen waarin word geeist dat oxxio en nuon binnen 7 dagen de zaken op orde zullen moetten maken zo niet dan zullen wij niet schromen een advokaad in de armen te nemen wij weten namelijk zeker dat we gelijk hebben ik heb het bewijs op papier dus ze kunnen ons niets maken. ik hoop dat er mensen zijn die hier iets aan hebben zo niet heb ik in ieder geval mijn woordje kunnen doen.

groetjes debby

laura reageerde op Zaterdag 22 juli 2006 10:06:18

wie kan mij het tel. nummer geven van energie com.pb ik betaal al ruim 2jaar aan dit bedrijf 16 euro per maand terwijl ik al een leverancier heb maar kan nergens duidelijke info. vinden. bij voorbaat dank.
groetjes Laura.

Pieter Gijsbers reageerde op Donderdag 06 juli 2006 11:21:11

Nou dan heb je geluk gehad. Wacht maar tot je wel een probleem hebt dan ben je maanden verder voordat het opgelost is, als het uberhaubt opgelost wordt.

Michel reageerde op Woensdag 05 juli 2006 19:57:33

Joh... nooit problemen gehad. Al jaren klant. Heb laatst uitgerekend wat ik had moeten betalen als ik geen vaste prijs had afgesproken 2 jaar terug... pffff...

Die prijzen zijn gestegen! Ben blij dat ik ooit op dat telefoontje ben ingegaan.

Bij Nuon had ik problemen, bij Oxxio niet!

lamboo reageerde op Zaterdag 10 juni 2006 21:03:03

praat me niet van oxxio kreeg een afschrift van de bank van 215.00 euro toen een van 61,00 heb in de clins gelegen heb meteen mijn contract beeindigd maar per 26-08-2006 STROOM en 30-11-2006 stroom , mij inlaten schrijven bij mijn oude leverancier en tot mijn verbazing gaat dat in op 31 mei 2006 dus niet op het einde van het contract dit wel per mail aan gegeven ook een bevestiging gehad van oxxio maar die zegt dat nuon de opdracht aan hun heeft gegeven om per 15-06-2006 de kranen(gas stroom aftesluiten heb in midels op 09-06-2006 weer een afschrift van mij bank met 114.81 er af ze denken bij oxxio dat ze hun eigen directeur voor hebben met zijn vette salaris . heb nu alles laten storcneren en wil nooi maar dan ook NOOI meer iets met deze oplichters temaken hebben , en het ergste is dat ik nog steeds geen jaar afschrift heb nog van gas nog van stroom vraag je er om dan is dat onderweg ja (3 weken) onderhand . heb me via de bank nu zo Laten blokkeren dat oxxio nergens meer aan kan komen en dat is nu iets waar ik dol gelukkig mee ben .want mijn gevoel zegt dat ze vrolijk verder gaan met proberen geld van mijn rekening tehalen .maar daar spreek ik de rabo bank dan voor aan hopelijk gaan mensen de ogen open die eventueel van plan waren over te stappen EEN ADVIES DOE HET NOOIT NIET.

Ouwerkerk reageerde op Zondag 21 mei 2006 14:47:55

Bij Eneco kan het nog slechter !!

Het is blijkbaar overal kommer en kwel, Bedrijven snappen vaak niet meer dat zij met KLANTEN te maken hebben.

Problemen bij Eneco zijn veel groter dan je denkt, eer je daar je gelijk kan halen heb je al een advocaat die voor jou hun sommeert. Eneco kent bijvoorbeeld geen service, het was voorheen een bedrijf met monopolistische eigenschappen en dan hoef je volgens hun geen goede service te beiden (alhoewel ze het wel zeggen via de media en als ze weer eens op het matje geroepen worden door consumenten programma's)

Eneco maakte bij ons fout op fout en sommeerde ons voor bedragen terwijl wij geld retour van hun moesten krijgen.

één voorbeeld van een medewerker was, meneer volgens onze procedures moet u eerst overlijden alleer wij u hiermee kunnen helpen

EN als je Eneco belt is er niemand daar bevoegd om toezeggingen te doen of beslissingen te nemen. Brieven schrijven helpt daar niet, althans je krijgt geen reactie's maar ze sturen je wel gewoon aanmaningen. Ik dacht toch echt dat als je bezwaar aantekende zij eerst moesten reageren voordat zij door kunnen gaan met sturen van foutieve aanmaningen.

Maar om een lang verhaal niet nog langer te maken, Ik denk aan overstappen naar een andere leverancier, en die leverancier gaat waarschijnlijk toch oxxio worden.

Succ

Harry de Jongh reageerde op Vrijdag 19 mei 2006 07:24:23

Naar aanleiding van enkele buitengewoon klantonvriendelijke ervaringen met energieprovider Eneco ben ik op zoek gegaan naar een alternatief. Gôh, dacht ik, toen ik de reclame van Oxxio op tv zag, daar ga ik eens kijken. Heel aantrekkelijk alle voordelen die je door Oxxio voorgespiegeld worden, maar ik ben blij dat ik ondanks mijn woede over Eneco toch even een pas op de plaats heb gemaakt en de moeite heb genomen om naar de kritieken van klanten te kijken. Ben er danig van geschrokken; onvoorstelbaar maar e.e.a. is nog erger dan bij Eneco. Erg jammer want de energiesector zou zeer gebaat zijn met echte concurrentie. Je zou dan een bedrijf moeten kunnen kiezen dat z´n administratie op orde heeft en niet de pretentie heeft over jou geld te kunnen beschikken. Eneco bv. bestaat het om het teveel betaalde bedrag op de jaarafrekening alvast te reserveren voor 2 toekomstige termijnen (waarvan ondertussen leuk de rente getoucheerd kan worden)en je over het restant 3 weken te laten bellen alvorens het op je rekening te storten. Bij een beetje concurrentie zou je zo´n bedrijf natuurlijk onmiddellijk bij het groot vuil plaatsen. Maar ja, men is zich natuurlijk ook wel bewust van de monopoliepositie; stroom en gas heb je nu eenmaal nodig. Wel is het bemoedigend dat je nu in staat bent om vast te stellen dat je niet de enige bent die met deze problemen te maken heeft en steeds meer mensen weigeren deze onzin te pikken. Ben overigens benieuwd men goede ervaringen heeft met providers als Essent en Nuon.

W.J.R. Oostveen reageerde op Maandag 24 april 2006 15:02:18

Februari 2004
Ik wordt gebeld door Durion met een verkooppraatje over goedkope, groene stroom. Ik laat me overbluffen en besluit met Durion in zee te gaan. Mijn klantnummer is 4148520.
Maart 2004
Ik kom er achter dat ik zo stom ben geweest om een dubbel contract af te sluiten. Wij krijgen al groene stroom geleverd door Energiebedrijf.Com.Pb. Mijn klantnummer hier is 20102248.
Ik bel met Durion en die vertellen mij dat dat met de jaarafrekening allemaal goed komt. Ik zeg mijn contact en mijn machtiging voor automatische incasso met Durion schriftelijk op. Dit moet ik 3 keer herhalen voordat ik een reactie van Durion krijg in de vorm van een bevestiging opzegging overeenkomst groene stroom voor klantnummer 4148520 per 23 maart 2005.
april 2004 t/m maart 2005
Ik betaal keurig elke maand 26 euro voorschotbedrag aan Durion. Een jaarafrekening krijg ik echter niet en bel maar weer eens met Durion. Zij verzekeren mij dat alles binnenkort echt in orde zal komen.
april 2005
Durion is Oxxio geworden. Oxxio schrijft nog steeds een voorschotbedrag van 26 euro per maand van mijn bankrekening af voor klantnummer 4148520. Ik laat dit bedrag terugboeken en bel met Oxxio. Mij wordt toegezegd dat ik de betaalde voorschotbedragen aan Durion terug zal krijgen en dat alles nu geregeld is.
mei 2005
Ik krijg een brief van Oxxio waaruit blijkt dat alles toch nog niet helemaal duidelijk is. Energiebedrijf.Com.Pb blijkt ook Oxxio geworden te zijn en Oxxio schrijft per maand een voorschotbedrag van 239 euro af voor klantnummer 20102248.
juni 2005
Ik bel nog maar eens (weet je wel hoe lang het duurt voordat je eindelijk iemand aan de telefoon hebt?) met Oxxio om de zaken nog eens uit te leggen. En weer zal het geregeld worden. Ook schrijf ik een brief met een kopie van de opzeggingsbevestiging en stuur ik een e-mail aan Oxxio. Tot mijn verbazing krijg ik een aanmaning van Intrum Justitia. Weer een telefoontje, weer duurt het enorm lang voordat er contact is, maar mevr. Strang van Intrum Justitia gaat het allemaal voor me regelen. Ik stuur een afschrift van mijn brief aan Oxxio met kopieën van de opzeggingsbevestiging. (Wie betaald al die telefoon- en portokosten?). Ik schrijf ook weer een brief aan Oxxio waarin ik mijn contract met hen beïndig en de machtiging om bedragen van mijn bankrekening af te schrijven in trek.
juli 2005
Ik krijg een schrijven van Intum Justitia dat mijn bezwaar niet gegrond is verklaard omdat Oxxio ons stroom levert.
Van de schrik betaal ik 85,19 euro inclusief een fikse boete. Het klopt dat Oxxio ons stroom levert voor klantnummer 20102248, maar niet voor klantnummer 4148520 en daar gaat dit over. Eneco gaat m.i.v. 12 juli 2005 onze stroom leveren.
augustus en september 2005
Oxxio blijft 26 euro per maand afschrijven. Ik blijf 26 euro per maand terugboeken.
oktober 2005
Ik heb mijn bankrekening laten blokkeren voor Oxxio. Ik krijg een bedrag van 26 euro op mijn rekening gestort met de omschrijving credit i.v.m. wegswitch.
november tot heden
Oxxio blijft aanmaningen sturen. Intrum Justitia blijft aanmaningen sturen. Ik heb beiden nogmaals kopiën gestuurd van mijn papieren. Ik heb beiden nog een keer gebeld met de mededeling dat ik vind dat ik er nu genoeg aan heb gedaan om de zaak uit te leggen en niet meer reageer op hun aanmaningen. Een jaarafrekening heb ik nooit ontvangen.
In februari 2006 krijg ik een aanmaning waar boven staat dat ondanks het feit dat Oxxio geen energie meer levert ik toch niet betaald heb. Gek he, waarom moet ik betalen voor iets wat ik niet geleverd krijg?
20 april 2006
Nu een aanmaning ontvangen voor 1197,75 euro. Toch maar weer met Oxxio gebeld. Mevr. Ilona Hermans zei dat ze in de computer kon zien dat er fouten zijn gemaakt en gaat dit in orde maken. Voor de zoveelste en nu absoluut de laatste keer maar weer eens de papierwinkel naar Oxxio gestuurd via de post naar het antwoordnummer en nu via de mail. Ik weiger voor de administratieve fouten van Oxxio op te draaien en weiger alle extra bijkomende kosten te betalen.

A Brand reageerde op Vrijdag 31 maart 2006 14:45:07

De klantenservice is uitgesproken slecht. Pas op bij overstappen: Ik heb het gedaan maar ook geweten. Op 15 juli 2005 heb ik alle meterstanden doorgegeven aan mijn vorige leverancier. Op 27 juli stapte ik over naar Oxxio. Ze hebben gewoon meterstanden aangenomen. Deze standen waren veel lager dan mijn standen die ik aan mijn vorige leverancier doorgegeven heb. Het gevolg is dat ik een gedeelte dubbel betaaald heb. Omdat er van de standen niets klopte is er nooit iets teruggekomen van de voorschotten aan de vorige leverancier. Totaal zit ik nog steeds op bijna 1000 euro te wachten. Hoezo goedkoper?

A Brand reageerde op Vrijdag 31 maart 2006 14:42:53

De klantenservice is uitgesproken slecht. Pas op bij overstappen: Ik heb het gedaan maar ook geweten. Op 15 juli 2005 heb ik alle meterstanden doorgegeven aan mijn vorige leverancier. Op 27 juli stapte ik over naar Oxxio. Ze hebben gewoon meterstanden aangenomen. Deze standen waren veel lager dan mijn standen die ik aan mijn vorige leverancier doorgegeven heb. Het gevolg is dat ik een gedeelte dubbel betaaald heb. Omdat er van de standen niets klopte is er nooit iets teruggekomen van de voorschotten aan de vorige leverancier. Totaal zit ik nog steeds op beina 1000 euro te wachten. Hoezo goedkoper?

m reageerde op Donderdag 19 januari 2006 23:11:25

hoi allemaal ik heb een vraag ben ik al diversen mallen gebeld of ik wil over stappen op oxxio groenestroom
ik zit nu bij de nuon en ik weet dat de prijsen om hoog gaan wie heeft er ervaaring met oxxio groene stoom
en is het echtgoedkoper zo als gezegt woord
Mvg m

h.bond reageerde op Donderdag 29 december 2005 07:04:53

de site van www.oxxio.nl valt niet te lezen .de letters zijn te klein,kan daar wat aan gedaan worden.als je een probleem hebt kan je de site van oxxio niet lezen.groetend h.bond

Richard Meijer reageerde op Zaterdag 10 december 2005 20:10:30

Haha laat me niet lachen Oxxio. Zij nemen forums niet serieus??? En nu in 1 keer wel, beetje vreemd en ook niet lekker (zeker niet naar de klanten toe)!

Harry reageerde op Dinsdag 06 december 2005 20:03:30

Heel goed dat jullie het gesprek zijn aangegaan met OXXIO. Goed om te weten dat er een partij is die dit bedrijf kritisch in de gaten houdt en zich niets wijs laat maken met smoesjes.

vjvbj reageerde op Vrijdag 13 december 1901 21:05:24

heb net aangemald bij oxxio en mn man zit te zueren dat ze bedriegen klopt dat?
Bekijk ook
'Veel mensen doen boodschappen met zorgtoeslag'
Bijna de helft van de Nederlanders die een zorgtoeslag ontvangt, gebruiken deze niet volledig voor betaling van de zorgkosten. Ze doen er de boodschappen mee, betalen openstaande rekeningen of geven h...
Kabinet unaniem: geen energiecompensatie
Het kabinet vindt unaniem dat de burgers volgend jaar niet gecompenseerd hoeven te worden voor de gestegen energiekosten, omdat de koopkracht voor iedereen beter blijkt uit te vallen dan eerder gedach...
'Premie zorgverzekering in 2007 niet omhoog'
De premies voor de nieuwe zorgverkering zullen in 2007 niet worden verhoogd door de zorgverkeraars. Dat verwacht althans directeur Bontje van koepelorganisatie Zorgverzekeraars Nederland (ZN). Hij spr...

Populair

Word gratis lid van de Vastelastenbond
Als lid van de Vastelastenbond begin je meteen met profiteren:
  • Gratis WOZ-waarde check
  • Advies over al je energievragen
  • Energiefeitjes & bespaartips in je mailbox
  • Jaarlijks adviesgesprek over je vaste lasten

Lees hoe we anderen hebben geholpen

10
Gewoon perfect ontzorgt.
Een uitstekende klantenservice. Op, voor mij serieuze, vragen krijg ik vlot en duidelijk antwoord.
9
Keurig geregeld
Alles keurig op tijd geregeld.
10
Geen omkijken naar
Alles prima en automatisch geregeld.
30-10-2019 Nico, Woerden
21-10-2019 Jan, Cuijk
21-10-2019 Jaap, Schiedam