Dirk Jan Wolfert

“Wij helpen je graag met je vaste lasten”

Het goed regelen van je vaste lasten levert geld én gemoedsrust op. Toch controleren weinig mensen jaarlijks alle contracten en polissen. Het is moeilijk en het ontbreekt je vaak aan tijd en motivatie. Dat is zonde!

Dirk-Jan Wolfert | Algemeen directeur Vastelastenbond

Lees meer over ons

Bespaar op al je
vaste lasten

Bespaar € 200,- op je Energierekening

Met de Vastelastenbond bespaar je op alle vaste lasten 

Gemiddelde besparing op al je vaste lasten

€1.000,- p.j

Meer informatie

Klachtenregen 'provider Online.nl' houdt aan

Dinsdag 10 januari 2017 12:25Margot Boesveld

 

Extreem lange wachttijden, soms meer dan een uur. Geen internetverbinding hebben en de problemen worden wordt niet of nauwelijks opgelost. Het regent klachten bij provider Online.nl

Problemen met de verbinding

Online.nl is een provider die internet, (interactieve) televisie en telefoondiensten aanbiedt en zelf regelmatig offline is. In 2014 erkende Online.nl dat er inderdaad problemen waren en dat er met name bij de klantenservice verbeteringen zijn aangebracht. Toen is er als maatregel gekozen om de internetdiensten van Online.nl te verhuizen naar een netwerk van KPN. Deze verhuizing zorgde er volgens Online.nl voor dat de stabiliteit van het netwerk aangetast werd. Helaas is er volgens veel consumenten in 2016(alweer) veel mis bij deze provider.

Honderden klachten 

De afgelopen maanden regent het weer flink aan klachten over provider Online. De Consumentenbond heeft in november 2016 een oproep aan Online gedaan. Alleen daar al kwamen honderden klachten binnen. Online liet weten dat het werkzaamheden aan zijn netwerk uitvoert en klanten overzet naar een nieuw netwerk. De provider beloofde problemen direct aan te pakken en deze uiterlijk op 5 november 2016 opgelost te hebben. Dit lijktniet gelukt te zijn. Inmiddels in Autoriteit Consument & Markt ingeschakeld om dit probleem verder onder de loep te nemen. De ACM laat weten contact te hebben gehad met de provider. Online claimt dat er wijzigingen zijn doorgevoerd. 

Vervolg en reactie Online.nl

Online.nl geeft aan sinds oktober extra methodes ingezet te hebben om deze verhuizing zo effectief te laten verlopen. 

- de netwerkcapaciteit verdubbeld;
- meer callcentermedewerkers en specialisten opgeleid;
- een nieuw klantsysteem geïmplementeerd waardoor we de klanten sneller
 kunnen helpen en minder menselijke fouten maken.

De planning is dat de migratie eind eerste kwartaal 2017 is afgerond. Als het probleem blijft voordoen kan de consument Online.nl in gebreke stellen. Als het dan nog niet wordt opgelost dan kan de klant het contract ontbinden. 

 

 

 

Deel dit artikel
Team Vastelastenbond

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrieven. Zo ben je altijd op de hoogte van wat er gebeurt in de vaste lasten wereld. En we geven de beste tips om zelf te besparen op jouw vaste lasten.

Reacties

Peters

2 of 3mb/s internet dit moet 20 zijn
Geen hd zenders
Programma gemist werkt niet
Kijken vanaf begin werkt niet
Monteurs kunnen niets voor me doen
Dit speelt al bijna een jaar en er komt geen compensatie.
Wel moet ik op jaarbasis zo'n 500 euro betalen voor iets dat totaal niet werkt
Schandalig!!

Donderdag 13 juni 2019 12:16

Plaats een reactie

Lees meer over