Dirk Jan Wolfert

“Wij helpen je graag met je vaste lasten”

Het goed regelen van je vaste lasten levert geld én gemoedsrust op. Toch controleren weinig mensen jaarlijks alle contracten en polissen. Het is moeilijk en het ontbreekt je vaak aan tijd en motivatie. Dat is zonde!

Dirk-Jan Wolfert | Algemeen directeur Vastelastenbond

Lees meer over ons

Bespaar op al je
vaste lasten

Bespaar € 200,- op je Energierekening

Met de Vastelastenbond bespaar je op alle vaste lasten 

Gemiddelde besparing op al je vaste lasten

€1.000,- p.j

Meer informatie

Klantenservice grote bedrijven wordt slechter en slechter

Vrijdag 24 april 2015 12:31Margot Boesveld

 

Steeds vaker horen we terug dat de service van de klantenservice in Nederland achteruit gaat. Consumenten hebben te maken met lange wachttijden, slechte of onvolledige antwoorden per e-mail en soms zelfs helemaal geen reactie. De klantenservice van vele bedrijven presteren onder de maat. Slechte ervaring met Klantenservice? Bel Vereniging de Vastelastenbond. Wij helpen u graag!

Heeft u problemen of klachten die naar uw mening niet snel genoeg worden opgelost? Neem dan contact op met Vereniging de Vastelastenbond. Wellicht dat wij een rol kunnen spelen en u kunnen assisteren in uw zoektocht naar een correcte oplossing.

 

Lange wachttijden en onbeantwoorde vragen

Uit onderzoek van de Consumentenbond uit juni 2014 bleek al dat de wachttijden per bedrijf ontzettend verschillen en dat de inhoudelijke informatie die telefonisch wordt gegeven niet altijd klopt. Uit dit onderzoek blijkt dat men gemiddeld 2 minuten in de wacht staat. 15% van de vragen die per e-mail worden gesteld, worden niet beantwoord.

In maart 2015 kwamen er veel klachten binnen over de klantenservice van provider BEN. Ook andere providers worden veel genoemd op het klachtencompas van de Consumentenbond.

Energiebedrijven hebben er - naast lange wachttijden - een handje van om verkeerde informatie te verstrekken. Daarnaast zijn er bij energiebedrijven vaak strenge richtlijnen en krijgen telefoon medewerkers vaak maar ca. 7 a 8 minuten om een probleem op te lossen of naar een andere afdeling door te zetten. Dit tot grote ergenis van de consument.

Samen staan we sterk

Als consument is het belangrijk dat u zich gehoord voelt. Vereniging de Vastelastenbond biedt u een makkelijk te begrijpen dienstverlening, waarin problemen zonder veel moeite worden opgelost. We streven ernaar om iedereen binnen 1 werkdag van een antwoord te voorzien. 

 

 

Deel dit artikel
Team Vastelastenbond

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrieven. Zo ben je altijd op de hoogte van wat er gebeurt in de vaste lasten wereld. En we geven de beste tips om zelf te besparen op jouw vaste lasten.

Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst. Jij kan de eerste zijn!

Plaats een reactie

Lees meer over