Dirk Jan Wolfert

“Wij helpen je graag met je vaste lasten”

Het goed regelen van je vaste lasten levert geld én gemoedsrust op. Toch controleren weinig mensen jaarlijks alle contracten en polissen. Het is moeilijk en het ontbreekt je vaak aan tijd en motivatie. Dat is zonde!

Dirk-Jan Wolfert | Algemeen directeur Vastelastenbond

Lees meer over ons

Bespaar op al je
vaste lasten

Bespaar € 200,- op je Energierekening

Met de Vastelastenbond bespaar je op alle vaste lasten 

Gemiddelde besparing op al je vaste lasten

€1.000,- p.j

Meer informatie

Opnieuw landelijke storing Internetplusbellen

Dinsdag 22 augustus 2006 12:36Margot Boesveld

 

150.000 klanten van KPN Internetplusbellen konden de gehele maandag niet bellen. Ook bleken inkomende telefoongesprekken 'vertraagd' of helemaal niet binnen te komen. "We hebben naar onze vaste lijn gebeld met onze gsm's en er gebeurde niets. Een half uur later ging de telefoon echter over en zagen we op de nummerweergave een gsm-nummer, terwijl die telefoon al lang uitstond", zo verklaart Sebastiaan Beens van Beens ICT Consultancy tegenover Webwereld.Beens en andere gedupeerden worden sinds de introductie van KPN Internetplusbellen geplaagd door storingen. Ditmaal biedt ook bellen naar de klantenservice geen uitkomst. Wanneer het telefonische keuzemenu gevolgd wordt en achtereenvolgens de opties 'particulier' en 'internetplusbellen' gekozen worden, komen klanten uit bij zorgverzekeraar PWZ Achmea. In andere gevallen wordt de verbinding verbroken.Inmiddels heeft KPN een bandopname geplaatst waarin het bedrijf aangeeft op de hoogte te zijn van de storing. Klanten hoeven daarom niet meer te bellen om het probleem te melden, zo meldt het bedrijf in de ingesproken tekst."Er is inderdaad een storing bij Internetplusbellen, waardoor vrijwel niemand een gesprek kan opzetten. Alleen IPB-klanten die op dezelfde server zitten, kunnen elkaar soms bellen", zo verklaart KPN-woordvoerster Caroline Ubachs tegenover Webwereld. "Inkomende telefoontjes kunnen soms wel ontvangen worden."De zegsvrouw van KPN is niet op de hoogte van problemen met vertraagd doorkomende telefoontjes naar IPB-klanten. Wel bevestigt Ubachs dat gedupeerden die de klantenservice bellen, in sommige gevallen worden doorgeschakeld naar zorgverzekeraar Achmea.Wanneer de storing is opgelost, is nog niet bekend. "We weten dat de storing rond 10:45 uur ontstaan is, maar de oorzaak is nog niet bekend. Daarom kunnen we nog niet zeggen wanneer de problemen verholpen zijn", aldus Ubachs. Ze benadrukt dat KPN het probleem 'heel vervelend' vindt, en hard werkt om 'de oorzaak op te sporen zodat de storing zo snel mogelijk verholpen kan worden'.

Deel dit artikel
Team Vastelastenbond

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrieven. Zo ben je altijd op de hoogte van wat er gebeurt in de vaste lasten wereld. En we geven de beste tips om zelf te besparen op jouw vaste lasten.

Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst. Jij kan de eerste zijn!

Plaats een reactie

Lees meer over