Liegen lijkt een normale zaak te zijn geworden bij de grote Nederlandse energiebedrijven. Zo liegt Nuon dat het bedrijf de schoonste energie van Nederland levert. Vorig jaar tijdens de discussie over ...
Lees meer“Wij helpen je graag met je vaste lasten”
Het goed regelen van je vaste lasten levert geld én gemoedsrust op. Toch controleren weinig mensen jaarlijks alle contracten en polissen. Het is moeilijk en het ontbreekt je vaak aan tijd en motivatie. Dat is zonde!
Dirk-Jan Wolfert | oprichter van de Vastelastenbond
Met de Vastelastenbond bespaar je op alle vaste lasten
Gemiddelde besparing op al je vaste lasten
Coalitiepartij PVDA wil dat consumenten het geld terugkrijgen dat ze te veel betaald hebben voor het transport van gas en stroom.Woensdag maakte de Nederlandse Mededingingsautoriteit (NMA) duidelijk dat een gemiddeld Nederlands huishouden in 2004 en 2005 jaarlijks ongeveer EUR 31 meer heeft betaald voor het transport dan de kartelwaakhond "redelijk" vindt. Volgens de NMA was dit overigens niet de reden van de scherpe winststijgingen van de energiebedrijven in die jaren.Desondanks wil de PVDA voorkomen dat het geld bij de energiebedrijven blijft hangen. Minister Maria van der Hoeven van Economische Zaken moet daarom binnen een week toezeggen dat het geld terug naar de consument gaat, aldus PVDA-Tweede Kamerlid Ferd Crone donderdag.Copyright©, ANP, 2007
Schrijf je in voor onze nieuwsbrieven. Zo ben je altijd op de hoogte van wat er gebeurt in de vaste lasten wereld. En we geven de beste tips om zelf te besparen op jouw vaste lasten.
Liegen lijkt een normale zaak te zijn geworden bij de grote Nederlandse energiebedrijven. Zo liegt Nuon dat het bedrijf de schoonste energie van Nederland levert. Vorig jaar tijdens de discussie over ...
Lees meerWat beweegt energiebedrijven om te liegen? Is dat nodig om zoveel mogelijk geld te verdienen? Je zou echter zeggen dat Nederlandse energiebedrijven niet gericht zijn op het maken van zoveel mogelijk w...
Lees meerDe Nederlandse Zorgautoriteit (NZa) gaat onderzoeken of zorgverzekeraars consumenten onvolledige informatie geven over bril- en contactlensvergoedingen. Dit doet de NZa naar aanleiding van vragen hi...
Lees meerHet animo voor internetbellen is fors afgenomen. In het eerste kwartaal meldden zich 133.000 klanten. In de laatste drie maanden van vorig jaar kozen nog 247.000 mensen het goedkopere alternatief voor...
Lees meer
Reacties
Er zijn nog geen reacties geplaatst. Jij kan de eerste zijn!
Plaats een reactie