Dirk Jan Wolfert

“Wij helpen je graag met je vaste lasten”

Het goed regelen van je vaste lasten levert geld én gemoedsrust op. Toch controleren weinig mensen jaarlijks alle contracten en polissen. Het is moeilijk en het ontbreekt je vaak aan tijd en motivatie. Dat is zonde!

Dirk-Jan Wolfert | Algemeen directeur Vastelastenbond

Lees meer over ons

Bespaar op al je
vaste lasten

Bespaar € 200,- op je Energierekening

Met de Vastelastenbond bespaar je op alle vaste lasten 

Gemiddelde besparing op al je vaste lasten

€1.000,- p.j

Meer informatie

'Route Mobiel royeert honderden klanten'

Donderdag 04 augustus 2005 09:00Margot Boesveld

 

Pechhulpdienst Route Mobiel heeft enkele honderden klanten de wacht aangezegd, omdat zij zelf te weinig onderhoud verrichten aan hun auto. Dat meldt De Telegraaf dinsdag.

Ik denk dat ze de klanten bij Route Mobiel voor het uitzoeken hebben. Ze royeren 500 klanten die voor de services van route mobiel hebben betaald. Op de vergelijkingssite hulp.nl is te zien dat Route Mobiel klanten maximaal 7 keer per jaar hulp aanbied. Moeten dit dan (in het ergste geval) 7 verschillende reparaties zijn?

Deel dit artikel
Team Vastelastenbond

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrieven. Zo ben je altijd op de hoogte van wat er gebeurt in de vaste lasten wereld. En we geven de beste tips om zelf te besparen op jouw vaste lasten.

Reacties

Richard

Ik had mij tijdig aangemeld bij route mobiel. Zij zouden het ANWB lidmaatschap opzeggen. Toch kreeg ik onlangs de rekening van de ANWB. Gebeld met route mobiel en het bleek dat zij mijn abonnement niet opgezegd hadden. Bleek een foutje in de administratie te zijn. Het enige wat wel gelukt was betrof de afschrijving van 50 euro lidmaatschap. Misschien was mijn auto te oud (9 jaar). Ze deden ook geen moeite om mij als lid te behouden. Krijg mijn geld gewoon teruggestort. Ik blijf nu de ANWB maar voor altijd trouw.

Donderdag 01 december 2005 08:10

j.mik

ik heb mij bij route mobiel aangemeld en zou binnen 3 dagen alle bescheiden ontvangen,maar heb na 2 wkn nog niks ontvangen hun gebeld en ze zeiden u staat niet in ons systeem,sorry foutje dus opzeggen anwb kon ook niet meer opgezegd wat een zooitje zooitje lang leve good old anwb mijn excuses anwb dit had bij jullie niet gebeurd

Woensdag 23 november 2005 16:28

Lanne S.

Ik ben dik tevreden over route mobiel!
Goedkoop en goed, al vaak met succes gebruik van gemaakt! Geen vervelend tijdschrift waar je voor betaald en prima service. De klachtjes hier zijn van 2005, nu is alles oke. Een aanrader.

Vrijdag 13 december 1901 21:05

Plaats een reactie

Lees meer over