Cookies?

Wij gebruiken cookies.

Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruikt de Vastelastenbond cookies. We zetten functionele en analytische cookies in om onze website goed te laten werken.

Privacy en cookiebeleid

Accepteer alle cookies

“Wij helpen je graag met je vaste lasten”

Het goed regelen van je vaste lasten levert geld én gemoedsrust op. Toch controleren weinig mensen jaarlijks alle contracten en polissen. Het is moeilijk en het ontbreekt je vaak aan tijd en motivatie. Dat is zonde!

Dirk-Jan Wolfert | oprichter van de Vastelastenbond

Lees meer over ons

Bespaar op al je
vaste lasten

Bespaar € 200,- op je Energierekening

Met de Vastelastenbond bespaar je op alle vaste lasten 

Gemiddelde besparing op al je vaste lasten

€1.000,- p.j

Meer informatie

Storing bij At-home van Essent

Donderdag 11 januari 2007 09:58Margot Boesveld

 

Vanaf maandagmiddag zaten ongeveer 50.000 abonnees van Essent-at-home zonder telefoon- of internetverbinding. Huishoudens in de zuidelijke provincies (Noord Brabant en Limburg) hadden de meeste last van de storing. Zij hadden maandagavond nog steeds geen verbinding.Ook van klanten in Groningen, Drenthe en Overijssel werkten telefoon en internet enige tijd niet, maar bij hen was de storing maandagavond grotendeels voorbij.De storing is nu weer helemaal verholpen, zo liet een woordvoerder van Essent dinsdagochtend weten. De oorzaak was een defect in een server die wekelijks de IP-adressen van de aangesloten computers reactiveert. At home heeft in totaal 650.000 aansluitingen.Copyright©, ANP, 2007

Deel dit artikel

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrieven. Zo ben je altijd op de hoogte van wat er gebeurt in de vaste lasten wereld. En we geven de beste tips om zelf te besparen op jouw vaste lasten.

Reacties

stylish

nou leuk nieuws.. ik heb ook @home.. en sins 16 januari heb ik al geen internet meer.. omdat er een regio storing is.. het is nog steeds bezig..

Ik heb ondertussen al wel 20 x gebelt en ze zeggen steeds jah binnen 3 dagwn wordt is het probleem opgelost.. bel je weer over 3 dagen zeggen ze hetzelfde weer.. bel ik na 3 dagen weer.. is het een update die ik moet hebben stekker er 12 uur lang uit.. nog geen internet na 12 uur..

nu hebben ze het lul smoes verhaal dat ze al 1 week volhouden, dat er een technische storng is (regio storing) en dat ze niet weten waar het aan ligt. Het wordt van afdeling naar afdeling gestuurd en niemand kan iets vinden... Ik vindt dit een slechte zaak van @home. Ze moeten wat harder werken en niet alles van afdeling naar afdeling sturen. En die klanten service is al helemaal niks want die weten er al helemaal niks van.. Het is alsof ze (wat waarschijnlijk ook zo is) van een papiertje aflezen welke smoesen ze kunnen zeggen. En via een referentie nummer weten welke smoes al geweest is.. Domme lui

Zaterdag 03 februari 2007 20:57

Plaats een reactie

Lees meer over

Kroes wil energiereuzen breken

Donderdag 11 januari 2007 15:00

Neelie Kroes, de Nederlandse eurocommissaris voor mededinging, wil de macht breken van energiegiganten in de Europese Unie. Die houden de prijzen kunstmatig hoog en weren nieuwkomers van de markt. De ...

Lees meer

Consuwijzer hielp al 16.000 keer, veel klachten over overstappen energiebedrijf

Vrijdag 12 januari 2007 12:00

Consuwijzer heeft in de eerste drie maanden van haar bestaan 16.000 vragen beantwoord. Dat hebben de initiatiefnemers van de dienst, de NMA, de Opta en de Consumentenautoriteit, vandaag bekend gemaakt...

Lees meer

'Niet betalen voor wachttijd betaalnummers'

Vrijdag 12 januari 2007 15:42

Het CDA in de Tweede Kamer wil dat mensen die bellen naar servicenummers niet langer hoeven te betalen voor de wachttijd, maar alleen voor de daadwerkelijke gesprekstijd. Kamerlid Jos Hessels zal dit ...

Lees meer

Productie uit windenergie behaalt record

Maandag 15 januari 2007 17:23

Nog nooit eerder hebben windmolens zoveel energie geproduceerd als in november. De Nederlandse windmolens maakten in die maand 384 Gigawatt uur (GWh), circa 4 procent van het binnenlandse elektricitei...

Lees meer