Triple Play niet in trek
Donderdag 12 januari 2006 16:29:27

Internet, telefonie en digitale-tv bij één aanbieder afnemen is niet populair. Met deze zogenaamde Triple Play-abonnementen kan de consument echter wel tientallen euro's per maand besparen. Onbekendheid met Triple Play, argwaan ten aanzien van de toegevoegde waarde en angst voor teveel rompslomp bij een overstap houden de consument tegen.Dat blijkt uit onderzoek van TNS Nipo en KPMG. Een gemiddeld gezin geeft honderd euro per maand uit aan abonnementen op vaste telefonie, internet en televisie.

Margot Boesveld
Vrolijk en een tikkeltje eigenwijs. Sinds 2013 werkzaam bij de Vastelastenbond als marketing coördinator. Expert op het gebied van alles wat er in de vaste lastenwereld gebeurt.
Wil jij altijd op de hoogte zijn van de blogs van de Vastelastenbond?
Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief.
Er zijn geen nog geen reacties geplaatst. Bent u misschien de eerste die een reactie plaatst?
Bekijk ook
Wanadoo-klanten bellen straks niet meer gratis
ADSL-klanten van Wanadoo gaan vanaf eind februari aanstaande een starttarief betalen voor telefonie binnen Nederland. Tot nu toe was bellen binnen ons land voor klanten van de provider gratis. Per te...
CDA: 10 dagentermijn handhaven
Het CDA wil dat de minister de verzekeraars toch aan die tien dagen houdt. De partij vreest dat een langere termijn een belemmering vormt voor mensen die nog naar een andere verzekeraar willen oversta...
Heeft u als lid al een overeenkomst met FBTO?
We krijgen de laatste dagen veel vragen van leden die al een zorgverzekering hebben gesloten met FBTO. Kunnen zij ook de 4% korting krijgen? Ja, dat is mogelijk. Als u uw polisnummer doorgeeft aan FBT...

Populair

Word gratis lid van de Vastelastenbond
Als lid van de Vastelastenbond begin je meteen met profiteren:
  • Gratis WOZ-waarde check
  • Advies over al je energievragen
  • Energiefeitjes & bespaartips in je mailbox
  • Jaarlijks adviesgesprek over je vaste lasten

Lees hoe we anderen hebben geholpen

10
Gewoon perfect ontzorgt.
Een uitstekende klantenservice. Op, voor mij serieuze, vragen krijg ik vlot en duidelijk antwoord.
9
Keurig geregeld
Alles keurig op tijd geregeld.
10
Geen omkijken naar
Alles prima en automatisch geregeld.
30-10-2019 Nico, Woerden
21-10-2019 Jan, Cuijk
21-10-2019 Jaap, Schiedam