Dirk Jan Wolfert

“Wij helpen je graag met je vaste lasten”

Het goed regelen van je vaste lasten levert geld én gemoedsrust op. Toch controleren weinig mensen jaarlijks alle contracten en polissen. Het is moeilijk en het ontbreekt je vaak aan tijd en motivatie. Dat is zonde!

Dirk-Jan Wolfert | Algemeen directeur Vastelastenbond

Lees meer over ons

Door over te stappen van internetprovider
Gemiddelde besparing door goedkopere provider

Start besparen

Bespaar op Internet en TV

Bespaar € 200,- op je Internet en TV

Door over te stappen van internetprovider

Gemiddelde besparing door goedkopere provider

€200,- p.j

Meer informatie

Installatie voor het gebruik van een eigen modem: heeft u een eigen modem gekocht en wilt u deze gebruiken voor uw internetaanbieder, lees hier hoe u deze instelt en hoe u achterhaalt of het voor uw internet aanbieder mogelijk is.

Eigen modem installatie

Als u uw eigen gekochte modem wilt gebruiken voor internet, dan kan dat op twee verschillende manieren.

  1. Wilt u uw zelf aangeschafte modem gebruiken bij een bestaand internetcontract?

Neem dan contact op met uw huidige provider, nadat u het merk en typenummer van uw modem genoteerd heeft. Vraag aan de technische helpdesk of het type modem werkt bij de internet verbinding en het pakket voor internet en/of tv en bellen dat u momenteel afneemt.

Mocht het zo zijn dat uw modem niet werkt, dan kunt u een overstap naar een andere provider overwegen – mits uw vaste contract termijn bij de huidige provider reeds verstreken is.

  1. Wilt u uw zelf aangeschafte modem gebruiken bij een nieuw af te sluiten internet contract?

Neem dan contact op met Vereniging de Vastelastenbond. Mail ons het merk en typenummer van uw modem, geef aan of u internet, tv en/of bellen wilt gaan afnemen, en dan zoeken wij voor u uit bij welke providers u terecht kunt om met uw eigen modem installatie aan de slag te gaan.

Installatie problemen eigen modem?

Als uw provider heeft aangegeven dat u met uw eigen modem gebruik kunt maken van hun diensten, en dit blijkt niet te werken, neem dan contact op met de fabrikant van uw modem en/of raadpleeg de gebruikershandleiding van uw zelf aangeschafte modem.