Telefonische klanten service

Via de telefonische klanten service van de Vastelastenbond wordt u persoonlijk geholpen met al jouw vragen over verschillende onderwerpen. Neem telefonisch contact op met de klanten service van de Vastelastenbond voor informatie over of hulp bij het overstappen internet provider, energie leverancier en/of verzekeringen. Heb je over uw energie maandbedrag? Wil je voordeliger uit zijn met je vaste lasten? Op zoek je naar onafhankelijk advies over isolerende maatregelen,  energieprijzen of zonnepanelen ? De Vastelastenbond helpt met de meest uiteenlopende onderwerpen.

De medewerkers van de telefonische klanten service zijn up to date en hebben ruime kennis van de energie markt, internet en tv providers en verzekeraars in Nederland en bieden via open communicatie eerlijk en onafhankelijk advies. Er wordt regelmatig geinvesteerd in opleidingen en cursussen om ons team up to date te houden . Zo zijn we de hoogte van de laatste marktontwikkelingen. 

De Vastelastenbond steunt haar leden bij onverhoopte problemen met leveranciers of providers van diensten en treedt op als belangenbehartiger voor alle leden. De Vastelastenbond telefonische klanten service is op werkdagen bereikbaar van 09.00 tot 17.00 op telefoonnummer 040-7200200.  Je kan jouw vraag ook per e-mail stellen.

Geschiedenis service

De Vastelastenbond begeeft zich al sinds 2004 – het jaar dat de energie markt werd geliberaliseerd –
in de strijd voor lage maandelijkse lasten voor alle Nederlandse consumenten. Omdat de liberalisering van de energie markt gepaard ging met veel problemen en onduidelijkheden voor energie afnemers en klachten van consumenten niet of nauwelijks werden opgelost, besloten de initiatiefnemers de Vastelastenbond in het leven te roepen. Een collectief en belangenbehartiger voor alle consumenten - en later ook (klein)zakelijke afnemers - die eerlijke voorwaarden en hulp bij problemen verwachten bij hun energie leverancier. Al snel werd het product spectrum breder en konden leden van de Vastelastenbond meer producten afnemen en collectief overstappen van internet provider, mobiele telefonie, verzekeringen en meer.


Door middel van bijscholing, training en een dosis gezond verstand  is ons team een door de wol geverfde specialisten op het gebied van vaste lasten geworden.

Inmiddels weten de medewerkers van de Vastelastenbond hoe ze bij alle verzekeraars, energieleveranciers en internetproviders antwoorden boven tafel kunnen krijgen. Waar consumenten op eigen houtje vaak tegen een muur van onkunde, laksheid en doorkiesmenu’s oplopen bij de traditionele aanbieders van hun vaste lasten, fungeert de Vastelastenbond als brug tussen consument en de dienstverleners en providers.

Door stap voor stap te groeien en de bestaansreden van de Vastelastenbond nooit uit het oog te verliezen groeien we uit tot tot de Nederlandse specialist op het gebied van vaste lasten. Onze kennis wordt continu verbreed en we delen onze bevindingen en visies naast de traditionele media via ons weblog en onze Twitter en Facebook accounts.

Een lidmaatschap van de Vastelastenbond geeft voor alle ingeschreven consumenten recht op korting, belangenbehartiging en uitgebreide persoonlijke service. De medewerkers van de telefonische klantenservice van de Vastelastenbond zitten elke werkdag voor alle leden klaar en kennen het klappen van de zweep als het gaat om energie, verzekeringen, internet en (mobiel)bellen. 

De Vastelastenbond treedt op als belangenbehartiger en heeft een alarmfunctie voor einddata van uw contract(en). Daarom vragen wij soms om jouw gegevens, zoals telefoonnummer en e-mailadres up-to-date te houden in ons systeem.

Ben je ook overtuigd, of wil je op de hoogte blijven zonder afname van producten en diensten van de Vastelastenbond? Schrijf je dan in voor een lidmaatschap!