Dirk Jan Wolfert

“Wij helpen je graag met je vaste lasten”

Het goed regelen van je vaste lasten levert geld én gemoedsrust op. Toch controleren weinig mensen jaarlijks alle contracten en polissen. Het is moeilijk en het ontbreekt je vaak aan tijd en motivatie. Dat is zonde!

Dirk-Jan Wolfert | Algemeen directeur Vastelastenbond

Lees meer over ons

Door over te stappen van internetprovider
Gemiddelde besparing door goedkopere provider

Start besparen

Bespaar op Internet en TV

Bespaar € 200,- op je Internet en TV

Door over te stappen van internetprovider

Gemiddelde besparing door goedkopere provider

€200,- p.j

Meer informatie

Welke routers, modems en decoders zijn er allemaal nodig voor internet, digitale telefonie en interactieve hd tv? Welke apparatuur biedt mogelijkheden tot opslag, Wi-Fi, en wat is het maximale aantal draadloze verbindingen? Dit zijn enkele van de vragen die wij als inkoopcollectief en belangenbehartiger voor consumenten geregeld gesteld krijgen door leden en niet-leden.

Via deze pagina helpen wij u graag aan de antwoorden op alle mogelijke vragen die u kunt hebben voorafgaand aan een overstap naar, of nieuwe aanmelding bij een provider.

Mogelijkheden van modems

Omdat het aanbod van modems routers en decoders per provider sterk verschilt – zowel in vormgeving als functies en gebruiksgemak – is het voor uzelf gemakkelijk om te bepalen wat uw wensen en verwachtingen zijn.

Wilt u bijvoorbeeld:

  • Tv programma’s kunnen opnemen?

  • TV live kunnen pauzeren?

  • TV kijken op meerdere devices tegelijk?

  • Interactieve televisiegidsen raadplegen?

…dan dient u zich te verdiepen in een vergelijkend onderzoekje tussen de beste provider en bijbehorende routers en decoders die aansluiten op úw wensen. Vereniging de Vastelastenbond helpt u daar uiteraard graag bij. Dat kan op twee manieren:

  1. Maak een vergelijking van contracten en modems via de internetvergelijker

  2. Neem contact met ons op voor vrijblijvend advies over modem en provider

Problemen met uw modem, router of decoder?

Neem contact op met uw provider via de telefoon en kies voor technische hulp via het keuzemenu. Geef aan de medewerker van de provider uw probleem zo helder mogelijk door. Opschrijven van uw probleem voordat u belt kan helpen om het verhaal voor uzelf en de medewerker zo helder mogelijk te verwoorden.

Vaak zal de medewerker van de provider van afstand inloggen op uw modem, en het probleem voor u oplossen. Neem bij aanhoudende problemen of slechte hulp door uw provider sowieso contact op met Vereniging de Vastelastenbond via 040-7200200.