Dirk Jan Wolfert

“Wij helpen je graag met je vaste lasten”

Het goed regelen van je vaste lasten levert geld én gemoedsrust op. Toch controleren weinig mensen jaarlijks alle contracten en polissen. Het is moeilijk en het ontbreekt je vaak aan tijd en motivatie. Dat is zonde!

Dirk-Jan Wolfert | Algemeen directeur Vastelastenbond

Lees meer over ons

Door over te stappen van internetprovider
Gemiddelde besparing door goedkopere provider

Start besparen

Bespaar op Internet en TV

Bespaar € 200,- op je Internet en TV

Door over te stappen van internetprovider

Gemiddelde besparing door goedkopere provider

€200,- p.j

Meer informatie

Decoders zijn in de context van internetproviders apparaten die een digitaal gecodeerd signaal omzetten naar beeld en geluid voor televisie. Een decoder voor digitale televisieontvangst wordt ook wel settopbox genoemd. Elke provider voor internet en televisie levert verschillende decoders, die bovendien ook verschillen per contractkeuze die u kunt maken. Zo zijn er decoders die geschikt zijn om programma’s op te nemen, zoals de Horizon box van Ziggo. Voor deze dienst en deze decoder gelden andere technische specificaties dan voor de decoder die consumenten die geen opneemfunctie kiezen gebruiken.

Decoder is afhankelijk van provider

De decoder is dus afhankelijk van de provider én het type contract dat u kiest. Wilt u weten welke decoders worden geleverd via de Vastelastenbond leverende providers in uw regio? Doe dan simpelweg de vergelijker voor internet + televisie (en eventueel bellen). Vervolgens ziet u alle beschikbare contracten handig op een rij gepresenteerd. Klik op de voor u interessante contracten en bekijk eenvoudig de meegeleverde decoders en hun specificaties.

Neem contact met ons op voor al uw vragen over de geleverde decoders, overstappen op een andere decoder bij uw eigen provider etcetera. Wij helpen u graag met handige tips en onpartijdig advies.

Problemen met uw decoder?

Heeft u (technische) problemen met uw decoder? Neem dan contact op met uw provider via de website of de telefonische klantenservice. Veel problemen zijn door de decoder te resetten of vanaf afstand door een medewerker van uw provider te laten oplossen vrij snel uit de wereld. Houden de problemen echter aan, dan kunt u een overstap overwegen of een nieuwe decoder opvragen bij uw provider.