Oneerlijk! Internetproviders geven nieuwe klanten hogere korting dan huidige klanten

Publicatie datum: Donderdag 11 april 2019 10:56:11

De Vastelastenbond vindt het oneerlijk dat vaste klanten meer betalen dan nieuwe klanten. Het verschil ligt tussen de 100 en 400 euro per jaar. Vandaar dat wij een methode ontwikkeld hebben om dit tegen te gaan.

De methode is in 80% van de gevallen succesvol en is getest voor honderden consumenten.

Zo gaat u te werk:

1. Bekijk op internet wat scherpe aanbiedingen zijn op uw adres.

2. Bel uw leverancier en geef aan dat u zich aan het heroriënteren bent en dat u overal betere aanbiedingen ziet.

3. Geef aan dat u op één van die aanbiedingen in wil gaan als u geen beter aanbod krijgt van uw provider.

4. Krijgt u nog steeds geen korting denk dan goed na of u wilt overstappen. In veel gevallen levert dit u 200 euro op.

Poging gewaagd? Reageer op dit artikel of het succesvol was of niet en waarom.

Share thisShare this

Riet reageerde op Zaterdag 08 juni 2019 12:37:09

trouw wordt niet beloond

Mar reageerde op Dinsdag 14 mei 2019 23:21:03

Dit doe ik al jaren bij de kpn en levert me ieder jaar nog steeds korting dus dit is echt niet iets nieuws maar zeker wel het proberen waard zeker bij de kpn. Mocht het niet meteen lukken vraag naar de afdeling opzeggingen die gaan vaak mee met de vraag om korting Een brutaal mens heeft de halve wereld dus mensen ga het proberen

annet reageerde op Zaterdag 27 april 2019 19:54:50

bij mij is het wel gelukt.

van meer reageerde op Donderdag 25 april 2019 22:23:37

deed ik jaren geleden al eens bij Ziggo.
hadden ze maling aan

severins reageerde op Vrijdag 12 april 2019 23:24:47

k vind dit niet eerlijk terwijl wij al jaren bij KPN zitten

Wil reageerde op Vrijdag 12 april 2019 19:15:54

Kan de vastenlastenbond is geen afspraken maken met providers, zoals bij gas en elektriciteit leveranciers wel gebeurt.