Oneerlijk! Internetproviders geven nieuwe klanten hogere korting dan huidige klanten

Publicatie datum: Donderdag 11 april 2019 10:56:11

De Vastelastenbond vindt het oneerlijk dat vaste klanten meer betalen dan nieuwe klanten. Het verschil ligt tussen de 100 en 400 euro per jaar. Vandaar dat wij een methode ontwikkeld hebben om dit tegen te gaan.

De methode is in 80% van de gevallen succesvol en is getest voor honderden consumenten.

Zo gaat u te werk:

1. Bekijk op internet wat scherpe aanbiedingen zijn op uw adres.

2. Bel uw leverancier en geef aan dat u zich aan het heroriënteren bent en dat u overal betere aanbiedingen ziet.

3. Geef aan dat u op één van die aanbiedingen in wil gaan als u geen beter aanbod krijgt van uw provider.

4. Krijgt u nog steeds geen korting denk dan goed na of u wilt overstappen. In veel gevallen levert dit u 200 euro op.

Poging gewaagd? Reageer op dit artikel of het succesvol was of niet en waarom.

Share thisShare this

severins reageerde op Vrijdag 12 april 2019 23:24:47

k vind dit niet eerlijk terwijl wij al jaren bij KPN zitten

Wil reageerde op Vrijdag 12 april 2019 19:15:54

Kan de vastenlastenbond is geen afspraken maken met providers, zoals bij gas en elektriciteit leveranciers wel gebeurt.
X