Ziggo gooit prijzen alweer omhoog
Donderdag 09 mei 2019 09:40:01

Ondanks dat de de provider in maart zei dat abonnementsprijzen niet aangepast werden, voert Ziggo toch een prijsverhoging door. De abonnementsprijzen van alles-in-één-pakketten worden door Ziggo alweer verhoogt. Per 1 juli gaan de prijzen voor de alles-in-1 abonnementen € 2,50 euro per maand omhoog. Dit geldt voor Alles-in-1 Start, Alles-in-1 Complete, Alles-in-1 Max, TV + Internet pakketten, Internet & TV Start, Internet & TV Complete, Internet & TV Max,

Niet alleen de alles-in-1 abonnementen worden duurder, ook de overige diensten krijgen een prijsverhoging. Heeft u alleen internet? Het abonnement Internet Start gaat met € 2,55 omhoog en internet Complete wordt € 2,95 duurder. De prijs voor vast bellen blijft gelijk, maar heeft u Volop bellen. Dan betaalt u per 1 juli € 11,95 per maand. 

Cybercrime reden voor verhoging

Volgens het telecombedrijf worden de tarieven verhoogd vanwege investeringen.  Als concrete redenen van de tariefverhoging noemt Ziggo het datagebruik dat volgens het bedrijf ‘explosief’ groeit. Ook wordt er steeds intensiever van het netwerk gebruik gemaakt. Door de toenemende dreiging van cybercrime worden er ook meer veiligheidseisen gesteld aan de netwerken. Tenslotte zegt de internetaanbieder dat er geld gaat zitten in de verbetering en afstemming van producten waarmee er flexibel tv gekeken wordt. De prijzen worden per 1 juli verhoogd, maar omdat Ziggo de abonnementskosten vooraf in rekening brengt, is de prijsverhoging al vanaf 7 juni op de factuur te zien.  De nieuwe prijzen staan al online en zijn hier terug te vinden.

KPN verhoogt prijzen en wijzigt inhoud abonnementen

KPN kondigde onlangs aan de prijzen voor tv en internet ook te verhogen. KPN voerde naast een prijswijziging ook een wijziging in de zenders door. Daar verdwijnen er zenders en komen er een aantal voor in de plaats.

Margot Boesveld
Vrolijk en een tikkeltje eigenwijs. Sinds 2013 werkzaam bij de Vastelastenbond als marketing coördinator. Expert op het gebied van alles wat er in de vaste lastenwereld gebeurt.
Wil jij altijd op de hoogte zijn van de blogs van de Vastelastenbond?
Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief.

Butz reageerde op Dinsdag 14 mei 2019 08:35:57

Toen ik deze reactie plaatste was ik de eerste ,persoonlijk vind ik dit niet gek.Ziggo heeft een monopolie positie verworven dus worden de klanten met regelmaat van de klok genaaid De clientèle worden op een gegeven moment zo moe van die gein dat een actie uitblijft,Jammer.Er zijn beslist wel enkele dingen mogelijk maar dan moet er wel iets ondernomen worden deze heren zijn beslist niet zo machtig als ze wel denken.
Bekijk ook
4 x financiering voor isolatie of zonnepanelen woning
Er zijn verschillende manieren om verduurzaming van uw woning te financieren. Je kan jouw spaargeld of vakantiegeld gebruiken. Of je kunt een subsidie of een lening aanvragen. Vereniging de Vast...
Huis verhuren? 10 handige tips | Hier moet u op letten
Huis verhuren? 10 handige tips | Hier moet u op letten Veel mensen verhuren gedurende het jaar of tijdens de vakantieperiodes hun woning. Bent u van plan om uw woning te verhuren? Denk dan goed aan...
Benzineprijzen bijna weer op recordprijs van 2012
Het is onrustig in de grondstofmarkt. Het is onrustig in de wereld. Benzineprijzen rijzen de pan uit, olieprijzen gaan naar hoge pieken en zijn afhankelijk van veel wisselende factoren. In dit ar...

Populair

Word gratis lid van de Vastelastenbond
Als lid van de Vastelastenbond begin je meteen met profiteren:
  • Gratis WOZ-waarde check
  • Advies over al je energievragen
  • Energiefeitjes & bespaartips in je mailbox
  • Jaarlijks adviesgesprek over je vaste lasten

Lees hoe we anderen hebben geholpen

10
Gewoon perfect ontzorgt.
Een uitstekende klantenservice. Op, voor mij serieuze, vragen krijg ik vlot en duidelijk antwoord.
9
Keurig geregeld
Alles keurig op tijd geregeld.
10
Geen omkijken naar
Alles prima en automatisch geregeld.
30-10-2019 Nico, Woerden
21-10-2019 Jan, Cuijk
21-10-2019 Jaap, Schiedam