• Contact
  • Opzeggen
  • Algemene voorwaarden
  • Basis informatie
  • Klachten
  • Terug
  • Wat zeiden anderen over energie leverancier Eon. Lees hier de ervaringen en klachten over de energie levering door Eon of laat zelf uw ervaring of klacht over energie leverancier Eon.

    Ervaringen en klachten energieleverancier Eon raadplegen

    De beste manier om een energieleverancier te beoordelen - voorafgaand aan afsluiting van een eventueel contract - is de ervaringen van andere consumenten te raadplegen. Als u namelijk niet alleen naar de energie tarieven, maar óók naar de persoonlijke consumentenervaringen kijkt, kunt u een energieleverancier niet alleen op prijs maar ook op klantvriendelijkheid en –tevredenheid beoordelen.

    Wilt u overstappen?

    De klanten van Eon zijn dus niet unaniem enthousiast over deze energieleverancier. Neem dit in overweging als u wilt overstappen naar Eon. De Vastelastenbond adviseert haar leden namelijk om niet alleen naar energie tarieven en contract voorwaarden van leveranciers te kijken, maar ook naar de ervaringen en meningen van consumenten die u voorgingen. Als u zich verdiept in de hierboven genoemde zaken vóórdat u klant wordt bij Eon, dan maakt u een weloverwogen besluit. Twijfelt u alsnog aan de aanbieding, voorwaarden en/of klantenservice van Eon? Neem dan vrijblijvend contact op met de Vastelastenbond, voor een vrijblijvend advies gesprek.

    Wat te doen bij een geschil?

    Als u als klant van Eon een probleem of geschil heeft met leverancier Eon, dan helpen de medewerkers van de Vastelastenbond u graag verder. Volg eenvoudig de hieronder omschreven stappen:

    • Bekijk ten eerste eens de Veel Gestelde Vragen over energie. Hier vindt u het antwoord op vragen waarmee u als klant van Eon mee kan zitten in het geval van een geschil of probleem.

    • Als uw vraag niet tussen onze Veel Gestelde Vragen staat, neem dan gerust contact op met een van onze adviseurs. Doordat onze medewerkers zéér ervaren zijn binnen de energiemarkt, kunnen zij u tips en antwoorden geven waarmee u uw geschil of probleem met Eon waarschijnlijk sneller kunt oplossen.

    Deel uw mening over energieleverancier Eon met de Vastelastenbond

    Heeft u als consument een mening over energieleverancier Eon? Deel deze dan met inkoopcollectief de Vastelastenbond! Wij zijn benieuwd naar zowel positieve als negatieve ervaringen met energieleveranciers. Met de ervaringen van onze achterban vergroten wij onze marktkennis. Dit leidt op haar beurt weer tot een slagvaardiger collectief en uiteindelijk tot nóg voordeligere contracten voor onze leden!

    • U kunt uw mening over Eon eenvoudig delen door via het contactformulier contact met ons op te nemen. Uw mening over Eon verschijnt niet op onze website.

    • U kunt de Vastelastenbond ook telefonisch bereiken, op maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 via telefoonnummer 040-7200200 (lokaal tarief)

    Meer informatie over energie leverancier Eon

    De Vastelastenbond deelt haar kennis over verschillende Nederlandse energie leveranciers graag met u. Klik op de links voor meer informatie over energie leverancier Eon:

    Klik hier voor algemene informatie over energieleverancier Eon

    Klik hier voor de contact informatie van energieleverancier Eon

    Klik hier voor opzeggen energieleverancier Eon

    Klik hier voor de algemene voorwaarden van energieleverancier Eon

    Klik hier voor basis informatie over energieleverancier Eon

    Klik hier voor klachten en ervaringen energieleverancier Eon