• Contact
  • Opzeggen
  • Algemene voorwaarden
  • Basis informatie
  • Klachten
  • Terug
  • Wat zeiden anderen over energieleverancier Nuon. Lees hier de ervaringen en klachten over de energie levering door Nuon of laat zelf uw ervaring of klacht over energieleverancier Nuon.

    Deel uw mening over energieleverancier Nuon

    Heeft u een ervaring met Nuon waarover u uw mening kwijt wilt? De Vastelastenbond is benieuwd naar uw ervaringen met deze energieleverancier. Door uw mening over Nuon met ons te delen verdiepen wij onze kennis van de energiemarkt en weten we wat consumenten ervaren als klant van deze grote energieleverancier.

    U kunt uw mening over Nuon eenvoudig delen door via het contactformulier contact met ons op te nemen. Uw mening over Nuon verschijnt niet op onze website.

    U kunt de Vastelastenbond ook telefonisch bereiken, op maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 via telefoonnummer 040-7200200 (lokaal tarief)

    Heeft u een geschil?

    Als u als klant van Nuon een probleem of geschil heeft met leverancier Nuon, dan helpen de medewerkers van de Vastelastenbond u graag verder.

    Bekijk ten eerste eens de Veel Gestelde Vragen over energie. Hier vindt u het antwoord op vragen waarmee u als klant van Nuon mee kan zitten in het geval van een geschil of probleem.

    Als uw vraag niet tussen onze Veel Gestelde Vragen staat, neem dan gerust contact op met een van onze adviseurs. Doordat onze medewerkers zéér ervaren zijn binnen de energiemarkt, kunnen zij u tips en antwoorden geven waarmee u uw geschil of probleem met Nuon waarschijnlijk sneller kunt oplossen.

    Overweegt u over te stappen?

    Als u een zakelijke energie of consumenten energie aanbieding van Nuon heeft ontvangen, maar twijfelt of deze aanbieding voordelig voor u is, dan helpen wij u graag verder.

    Let op misleidende energie aanbiedingen

    Veel energie aanbiedingen lijken in eerste oogopslag voordelig. Energie leveranciers zijn er handig in om de kosten laag voor te spiegelen, cadeaus weg te geven of ondoorzichtige kortingsacties te bedenken. Het wordt daardoor steeds moeilijker voor consumenten om energiecontracten goed onderling te vergelijken.

    De Vastelastenbond houdt de energie markt, energie contracten en bijbehorende marketingacties nauwlettend in de gaten en doet regelmatig onderzoek naar opvallende zaken. Wij noemen oneerlijke contracten en marketingacties ‘valkuilen’.

    Bekijk daarom ook eens ons weblog, waar u een stuk wijzer wordt over de acties, leveranciers en contracten die u als oplettende consument beter kunt vermijden!

    Wat zegt Nederland over energieleverancier Nuon?

    Op het moment van schrijven (februari 2015) staat Nuon op de 22e plaats van de 36 beoordeelde energie leveranciers in Nederland. De klanten van Nuon zijn dus niet unaniem enthousiast over deze energieleverancier. Neem dit in ogenschouw als u overweegt over te stappen naar Nuon. Klantervaringen met energieleveranciers vertellen u meer over het energiebedrijf dan de tarieven en voorwaarden die ze bieden.

    De Vastelastenbond adviseert haar leden namelijk om niet alleen naar energie tarieven en contract voorwaarden van leveranciers te kijken, maar ook naar de ervaringen en meningen van consumenten die u voorgingen. Als u zich verdiept in de hierboven genoemde zaken vóórdat u klant wordt bij stroom en gasleverancier Nuon, dan maakt u een doordachte keuze, en dat is ten zeerste aan te raden. Twijfelt u alsnog aan de aanbieding van Nuon? Neem dan contact op met de Vastelastenbond.