Neem voor vragen over je vaste lasten contact op met Vereniging de Vastelastenbond.
Neem contact opEnergieleverancier Fenor, inkoopcollectief van Nederland De Vastelastenbond vertelt u via deze pagina alles wat u wilt weten! Vind hier inzicht in de belangrijkste contact gegevens van Fenor maar ook hulp bij de energierekening en méér informatie deze over stroom- en gasleverancier.
Via deze pagina informeren wij u over energieleverancier Fenor. Wij vertellen u in het kort over de geschiedenis en werkwijze van deze Friese leverancier en leggen u uit wat u kunt doen als u gaat verhuizen en nog een Fenor energiecontract heeft. Daarnaast leggen wij u uit hoe u van/naar Fenor overstapt en vergelijken we de tarieven van Fenor met de tarieven in de markt.
Zeven jaar na de liberalisering van de Nederlandse Energiemarkt is Fenor in Friesland begonnen als energieleverancier. Het jaar was 2011. Het doel van de organisatie is sindsdien nog steeds het leveren van energie aan klanten die tevreden moeten worden gehouden doormiddel van korte lijnen, eenvoudige producten, regionale (Friese) betrokkenheid en persoonlijk partnerschap.
Verhuizen van uw energiecontract is tegenwoordig een simpel administratief proces, dat in 99,9% van de gevallen vlekkeloos verloopt. Als u als bestaande klant van Fenor binnen uw vaste contracttermijn verhuist, neemt u contact op met Fenor om uw verhuizing te laten verwerken of u logt in op ‘mijn Fenor’ op de website van deze energieleverancier.
Let op! Heeft u een variabel contract voor gas en/of stroom bij Fenor? Maak dan gebruik van uw verhuizing om direct te genieten van gegarandeerd lagere vaste energietarieven. Deze zijn namelijk stukken voordeliger dan uw variabele energietarieven voor gas en stroom bij Fenor.
Bekijk dus direct de energiekosten bij uw verbruik of woonsituatie via de Vastelastenbond Energievergelijker en stap via ons inkoopcollectief veilig en vertrouwd over naar een nieuwe energieleverancier!
Bent u klant bij Fenor en vermoed u dat u te veel betaalt? Na één jaar vervallen de meeste consumententarieven in te hoge variabele tarieven! Neem bij twijfel of vragen over de overstapmogelijkheden contact op met de Vastelastenbond via telefoonnummer 040 – 7200 200.
Een overzicht van de belangrijkste contact gegevens van energiebedrijf Fenor:
Telefoon: 085 – 77 33 120 (lokaal tarief) Ma t/m donerdag van 8.30 – 12.30 en 13.30 tot 17.00. Vrijdag tot 16.00 uur.
E-mail: klantenservice@fenor.nl
KvK nummer: 53956826
Postadres Fenor
Postbus 325
8440 AH Heerenveen
Bekijk eventueel ook de overige contact gegevens Fenor.
Voor een vergelijking van uw Fenor energiecontract met de energiecontracten van de Vastelastenbond, of bijvoorbeeld vragen over tussentijds overstappen van een Fenor contract naar een contract aangeboden via deze website, nodigen wij u uit contact met ons op te nemen.
Als consument ontvangt u na 12 maanden levering of bij tussentijdse opzeggen een energie rekening of wel energie nota van Fenor.
Als u een energie rekening ontvangen heeft van Fenor die tot vragen leidt? Of heeft u een klacht of herberekening lopen bij Fenor die niet naar tevredenheid worden behandeld? Neem dan contact op met de Vastelastenbond voor een heldere uitleg en handige tips en adviezen.
Wilt u méér weten over gas- en elektriciteitsaanbieder Fenor? Bekijk dan via de links hieronder de aanvullende informatie die inkoopcollectief en belangenbehartiger Vereniging de Vastelastenbond op deze site aanbiedt: