Let op! Klantenservice beperkt bereikbaar Aangepaste openingstijden van 9 tot 12 uur. lees meer
Cookies?

Wij gebruiken cookies.

Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruikt de Vastelastenbond cookies. We zetten functionele en analytische cookies in om onze website goed te laten werken.

Privacy en cookiebeleid

Accepteer alle cookies

Contact

Neem voor vragen over je vaste lasten contact op met Vereniging de Vastelastenbond.

Neem contact op

Tele2 installeren

Tele 2 installeren en instellen is gemakkelijker dan u waarschijnlijk denkt. Via deze pagina vindt u handige informatie omtrent de installatie en instellingen van uw Tele2 pakket voor internet en/of tv en bellen.

Als u vragen heeft over – of problemen met – het installeren van uw Tele2 pakket, vindt u via deze pagina de juiste gegevens om uw pakket zo snel mogelijk werkend te krijgen.

Installeren Tele2 pakket

Waar moet u aan denken bij de installatie van een Tele2 pakket voor internet en/of bellen en televisie? Een overzichtje:

  • Bij aanvraag van uw pakket kunt u tegen extra kosten kiezen voor installatie door een monteur

  • Bij elk Tele2 pakket worden instructies meegeleverd voor een gemakkelijke installatie die de meeste consumenten zelfstandig kunnen doorlopen

  • Als u het Tele2 pakket om welke reden dan ook niet geïnstalleerd of goed werkend krijgt, dan zoekt u contact met Tele2

Zoals aangegeven, zijn Tele2 pakketten vaak gemakkelijk te installeren. Wij raden het dan ook aan om te kiezen voor ‘zelf installeren’ in plaats van monteursinstallatie. Tenzij er een actie geldt waarbij een gratis monteursinstallatie geldt uiteraard!

Vragen over installatie Tele2 pakket?

Wilt u informatie over de installatie mogelijkheden van een Tele2 pakket op uw adres? Dan helpen de adviseurs van Vereniging de Vastelastenbond u graag verder. Neem dus gerust contact met ons op.

Als u reeds een Tele2 pakket heeft besteld of in huis heeft waar u vragen over heeft, dan neemt u contact met Tele2 op. Bekijk ook de het Forum van Tele2, wellicht werd uw vraag of opmerking daar reeds behandeld door de medewerkers van Tele2.